Naujienos

 

Andrius Baranauskas apie komunikaciją krizės metu: žmonės prisimins, ką darėte

Data: 2020 m. gegužės 11 d.

Kalbėdamas apie darbuotojų motyvaciją, A. Baranauskas pažymi, kad krizė kartu yra galimybė įgalinti savo žmones, suteikti jiems progą save realizuoti, pastebėti ir išauginti naujus lyderius.

 

„Visiems žmonėms yra svarbu save realizuoti. Krizės pradžioje buvo tikrai didelis pasimetimas tiek visuomenėje, tiek įmonėse, tačiau paaiškėjo, kad yra žmonių, kurie veržiasi, daro ir nori keisti situaciją, kurie problemą išsprendžia skambučio metu. Tad krizės laikotarpiu yra ypač svarbu žiūrėti į savo organizaciją, pastebėti tokius žmones, juos įgalinti, skatinti ir galbūt net paaukštinti“, – pastebėjimais dalijosi komunikacijos vadovas.

Jei vis tik komunikacijoje buvo padaryta klaidų, anot komunikacijos specialisto, pirmasis žingsnis, kurį turite žengti – pripažinti tai.

„Turite būti sąžiningi patys su savimi ir pripažinti, ar yra krizė, ar ji kelia grėsmę jūsų reputacijai. Viena didžiausių problemų – visi klysta, tik ne visi pripažįsta klydę. Tačiau tik pripažinę klaidą galime ją ištaisyti, ir geriausia – kuo greičiau“, – pataria telekomunikacijų bendrovės komunikacijos vadovas.

 

Nors šios krizės scenarijus – visiškai naujas ir negirdėtas, A. Baranauskas džiaugiasi, kad šalies verslas šiuo metu demonstruoja gerokai brandesnę ir pozityvesnę komunikaciją nei prieš 2008-ųjų metų sunkmetį.

 

„Tiek šalies verslai, tiek pati visuomenė – daug brandesni ir labiau susitelkę. Mūsų žmonės laikosi atstumo, prisižiūri ir elgiasi atsakingai. Matome ypatingą savanorystės proveržį, kokio nebuvo praėjusios krizės metu. Tūkstančiai žmonių padeda vieni kitiems, renka lėšas ir užsiima labdaringa veikla, o verslas demonstruoja ypač aukštus standartus“, – vertino specialistas.

 

Daugiau skaitykite „delfi.lt“