Tarp tiesos ir geros istorijos: ką daryti, kai klientas žino tiek pat, kiek ir jūsų žmona?
Data: 2020 m. birželio 08 d.
Bandymas vartotojus pasiekti bet kokia kaina
L. Rimkus sako, kad visuomenėje jau ilgus metus vyrauja bendra nuomonė, jog reklama nėra mėgstamas dalykas ir ne veltui prisiminė Rolando Kazlo laidą „Nekenčiu reklamos“. Vyras pasidalino savo įžvalgomis, kodėl taip galėtų būti.
Anot pranešėjo, iš visų šiandien prieinamų reklamos sričių karaliauja būtent skaitmeninė reklama ir skaitmeninė rinkodara: vyksta karas dėl dėmesio, paspaudimų, matomumo, rinkodaros atstovai kaip išprotėję vejasi vartotojus, todėl, ypač Lietuvoje, yra nusistovėję tie patys metodai, kuriais bandoma pasiekti vartotoją bet kokia kaina.
„Bėgant metams, analizuodamas duomenis, pradėjau suprasti, kad tas srautas, kurį norime susigeneruoti į savo produktų puslapius, internetines paskyras – jis nebūtinai reiškia, kad tai yra kokybiškas srautas.
Jei būtų nuolaidų, prizų dalybų čempionatas, man atrodo, lietuviai būtų, jei ne pasaulio čempionai, tai vieni iš pirmųjų. Nuolaidų ir prizų dalybų rinkodara pas mus pakankamai ilgai dominavo. Kai kuriuose sektoriuose tai yra vienas iš būtinųjų įrankių, tačiau kainos ir nuolaidos arba pirkimo bet kokia kaina kultūra pas mus yra labai gaji. Analizuodamas, ką daro prekės ženklai, aš labai pasigendu tos sąsajos, ryšio su prekės ženklu, istorijos pasakojimo“, – teigia vyras.
Kaip vieną iš originalesnių užsienio pavyzdžių jis pateikia kūrybišką Paryžiaus kavinės atvejį, kur pateikiamos trys skirtingos tos pačios kavos kainos: 7 Eur, 4,50 Eur ir 1,40 Eur – priklausomai nuo to, kaip mandagiai pasisveikinsite su barista. Tai L. Rimkus pavadino labai aiškiu ir konkrečiu signalu apie įmonės vertybes ir jų kūrybišką pozicionavimą, kad šiai kavinei darbuotojų savijauta bei emocinė sveikata yra pats svarbiausias dalykas.
Daugiau skaitykite čia