Naujienos

 

Rinkodaros vadovo evoliucija: nuo niekam nesuprantamą funkciją atliekančio iki antro svarbiausio žmogaus įmonėje

Data: 2020 m. birželio 10 d.

Marketingo vadovo vaidmuo šiandien „Lietuvos draudimo“ strategijos, klientų ir marketingo direktorė Aurelija Kazlauskienė sako, kad pasaulis be CMO tikrai negriūtų, o jo rolė organizacijoje yra praturtinti ją. „Vargu, ar yra tokia funkcija, kuri viską padaro viena pati. Mano supratimu, rinkodaros vadovas tiek dabar, tiek ateityje praturtins komandą esminiais pajėgumais, t. y., bendradarbiavimo mąstysena, analitiniu įžvalgumu, verslumo instinktais, gebėjimu sutelkti organizaciją, klausimų, kartais nepatogių, kėlimu. CMO padeda kartu su vadovų komanda nepamesti kurso, labai atsiskleidžia ir projektų valdymo įgūdžiai. Kartais atrodo, kad ši kompetencija nėra niekuo išskirtinė, bet kai jos trumpam nelieka, viskas vyksta daug sudėtingiau. Jei yra klausimas, ar be to griūtų įmonė, tai negriūtų, bet rolė yra gebėjimas vystyti tuos esminius pajėgumus“, – įsitikinusi A. Kazlauskienė.

 

„Volfas Engelman“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis mano, kad jam dingus tikrai nenutiktų nieko blogo, nes nepakeičiamų nėra, „už kiekvieną gerą kažkur yra dar geresnis“, o panaikinus CMO funkciją, situacija būtų gerokai komplikuotesnė.

Daugiau skaitykite čia