Rinkodaros vadovas kaip derybininkas: vertingų triukų galima pasimokyti ir stebint politikų bendravimą
Data: 2020 m. birželio 15 d.
D. Montvila pabrėžė, kad CMO turi specialią rolę – sugebėjimą panaudoti derybų elementus tiek bendraujant įmonės viduje, tiek su išorės partneriais.
Vidinės derybos
Štai įmonės viduje tokie pokalbiai vyksta su direktoriumi, produkto vadovais. Labai dažnai pasitaiko atvejų, kai direktorius lieka nepatenkintas rinkodaros vadovo darbu, nes, jo požiūriu, viskas vyksta visai ne taip, kaip šis tikėjosi ir nurodė. Nors abu jie mano supratę, ką vienas pasakė ir ką kitas išgirdo, tačiau realybėje tai ne visada sutampa.
„Abu jie mano savaip, tačiau nei vienas nepanaudoja derybinių triukų, kurie leidžia tokių situacijų išvengti ir sudaryti tą situaciją, kada, nepaisant galbūt truputį skirtingų nuomonių, iš pokalbio ar susitikimo bent jau direktorius išeitų šiek tiek pakeitęs savo nuomonę į gerąją pusę, nes CMO jam būtų ką tik parodęs, kodėl taip yra geriau. Gali būti ir atvirkščiai. Tačiau svarbiausia, kad abu jie išeina besišypsodami. Jų santykiai pagerėjo ir abu jaučia, kad gerai suprato vienas kitą, žino, kas bus toliau, žino, kaip įgyvendins ir mano, kad turi gerą rezultatą“, – teigia jis. Darius Montvila© DELFI / Domantas Pipas
Anot pranešėjo, derybos prasideda viduje ir tik tuomet, kai vadovas jaučia jų poreikį. Pirmiausia, direktorius ateina pasakyti, ko nori, vėliau labai tikisi, kad CMO iškart suprato, kuria kryptimi visi žiūri. Tokiu atveju CMO darbas yra išklausyti, išklausinėti ir suprasti, ką sako direktorius ir ko jis savo žodžiais nori pasiekti.
Daugiau skaitykite čia