„PwC“ apklausa: vartotojų elgesys išties keičiasi
Data: 2020 m. liepos 22 d.
Remiantis nauja „PwC“ ataskaita, vartotojų tendencijos ir elgesys, kurie jau buvo stebimi prieš COVID-19 protrūkį, dar labiau įsitvirtina ir privers klientus tiesiogiai aptarnaujančias bendroves ir mažmeninės prekybos įmones pertvarkyti savo verslo procesus.
Vienuoliktus metus iš eilės „PwC“ atlieka Pasaulio vartotojų nuomonių tyrimą (Global Consumer Insights Survey). Paskelbti dviejų apklausų, kurios buvo atliktos prieš COVID-19 pandemiją ir po jos, rezultatai atskleidžia miesto vartotojų pirkimo įpročius ir elgseną bei kaip globali griūtis paspartino skaitmenizavimo procesus įvairiose vartotojų gyvenimo srityse. Milijardai žmonių visame pasaulyje gyvena miestuose ir tokia žmonių koncentracija sukūrė naują globalaus vartojimo erą; miestai yra ekonominės veiklos centrai.
Apklausos rezultatai rodo, kad pandemija ir dėl jos įvestos izoliacijos priemonės lėmė esminius pokyčius, susijusius su vartotojų darbo, mitybos, bendravimo ir rūpinimosi sveikata įpročiais.
Apsipirkimo įpročiai
Priemonės turėjo įtakos visoms vartotojų gyvenimo sritims, įskaitant apsipirkimo įpročius. Nors pirmenybė teikiama apsipirkimui fizinėse parduotuvėse, tačiau daugiau nei trečdalis (35%) vartotojų dabar maisto prekes įsigyja internetu ir 86% apsiperkančių internetu ketina ir toliau taip įsigyti maisto prekių, kai izoliacijos priemonės bus panaikintos.
Daugiau skaitykite čia