Naujienos

 

Paskelbti specialaus komunikacijos konkurso „Koronaviruso iššūkis“ finalininkai

Data: 2020 m. birželio 09 d.

Specialiųjų komunikacijos apdovanojimų konkurso „Koronaviruso iššūkis“ komisija baigė vertinti pandemijos metu įgyvendintų projektų paraiškas ir organizatoriai skelbia kategorijoje į finalą patekusius darbus.

 

Geriausi privataus ir viešojo sektoriaus projektai bei socialinės iniciatyvos bus pristatyti birželio 12 dieną didžiausio komunikacijos profesionalų metinio renginio „PR Impact Awards 2020“ dalyviams, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

Šiemet į visas kategorijas pateikta po 10-11 paraiškų, iš viso 42 paraiškos, į finalą pateko po tris daugiausiai balų surinkusius darbus.

 

Specialiųjų komunikacijos apdovanojimų „Koronaviruso iššūkis“ finalininkai:

 

Viešojo sektoriaus išorinė komunikacija

 

– Kampanija #menasnaMO, autoriai MO muziejus.

 

– Kampanija “VU ekspertai padeda suprasti“, autoriai Vilniaus universitetas ir partneriai LRT.

 

– „Įdomiosios pamokos tiesiogiai“ – “Pasveikink mokytoją - duok penkis”, autoriai Laurynas Šeškus, „Nord Play“ ir partneriai LRT televizija.

 

Privataus sektoriaus išorinė komunikacija

 

– Kampanija „Ačiū medikams #LikNamie“, autoriai „Bitė Lietuva“ ir partneriai „Integrity PR“, „ZEST Production House“.

 

– Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacija karantino metu, autoriai „Maxima LT“.

 

– Kampanija „Jei jaunystė suvoktų – senatvė galėtų“ ARBA #LikNamuose #LiekuNamuose, autoriai „Ugdanti komunikacija“ ir partneriai „Baltas MEDIA“, Lietuvos studentų sąjunga, Lietuvos moksleivių sąjunga, LIJOT, Kauno senjorų asociacija.

 

Vidinė komunikacija

 

– „LD iš namų“ – vidinės komunikacijos veiksmų paletė naujam darbo organizavimui ir emociniam darbuotojų stabilumui palaikyti karantino metu“, autoriai „Lietuvos draudimas“.

 

– „Lengvas karantinas BITĖS darbuotojams“, autoriai „Bitė lietuva“.

 

– „ERGO radijas“, autoriai ERGO ir partneriai „Spotlight LT“.

Socialinė iniciatyva

 

Socialinės iniciatyvos kategorijoje finalininkus nulėmė vertinimo komisijos ir naujienų portalo Delfi skaitytojų balsai.

 

– Socialinė iniciatyva „Nemokamos nuotolinės konsultacijos“, autoriai „Kardiolitos klinikos“ ir partneriai „Integrity PR“.

 

– Socialinė iniciatyva „Nacionalinis savanorių koordinavimo centras STIPRŪS KARTU“, autoriai „Stiprūs kartu“ ir partneriai VšĮ „Pilietinė medija“.

 

– Socialinė iniciatyva „Laikykitės, medikai!“, autoriai: VšĮ „Laisvės TV“ ir didžiausi socialiniai partneriai „Lietuvos geležinkeliai“, kiti socialiniai, finansiniai ir sklaidos partneriai.

 

Specialiųjų apdovanojimų „Koronaviruso iššūkis“ vertinimo komisiją sudarė: žurnalo „Verslo klasė“ redaktorius Aurelijus Katkevičius, nepriklausomas komunikacijos konsultantas Mindaugas Ardišauskas, komunikacijos ekspertė, Vilniaus universiteto docentė Dalia Kutraitė-Giedraitienė, Europos komunikacijos direktorių asociacijos (EACD) ambasadorė ir koordinatorė Lietuvai Lina Jakučionienė ir „Tele 2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas.

 

Konferencijos ir konkurso „PR Impact Awards 2020“ metu šalia pagrindinės šių metų temos „Reputacija“ patirtimi apie pandemijos metu operatyviai įgyvendintus projektus dalinsis televizijos laidų vedėjas Edmundas Jakilaitis, prodiuseris Laurynas Šeškus, Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius bei kiti diskusijų dalyviai.

 

Septintus metus organizuojamas birželio 12 dieną vyksiantis „PR Impact Awards 2020“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) projektas.

Straipsnis iš „M360“