Kokio rinkodaros specialisto reikia sėkmingai ateities įmonei?
Data: 2020 m. liepos 08 d.
Biudžetas rinkodaros specialistams auga
„Rinkodara – be galo plati sritis: reklama, skaitmeninė rinkodara, vartotojų elgsena, kainodara, inovacijų kūrimas yra tokios skirtingos sritys, kad šioje veikloje patys įvairiausi žmonės gali rasti sau įdomiausią darbą, reikalaujantį net priešingų kompetencijų. Nebėra verslo ar viešojo sektoriaus srities, kur rinkodaros nereikėtų. Taigi gerai parengti ir darbštūs specialistai ne tik ras darbą, bet ir galės jį rinktis iš labai plataus spektro organizacijų bei funkcijų, o skaitmeninės rinkodaros sritis turi daug nuotolinio darbo galimybių“, – teigia Ornela Ramašauskaitė, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA), Lietuvos atsakingo verslo asociacijos (LAVA) valdybų narė, „Orkla Care“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims.
O. Ramašauskaitės nuomone, šiandien rinkodaros specialistai nebėra sąnaudų centro darbuotojai, besirūpinantys tik įmonės atributika. Tai – strateginiai organizacijos plėtros partneriai, plėtojantys savo sektoriaus kategorijas, dalyvaujantys kuriant naujus produktus ar paslaugas, įvertinantys tvarumo lygį. Skaitmeninė rinkodara, duomenų analitika, kūrybiškumas ir įžvalgos tiesiogiai lemia verslo rezultatus, todėl geras rinkodaros specialistas yra nepakeičiamas kiekvieno ambicingo verslo ar kokybiškai veikiančios organizacijos dalyvis.
Šiuolaikiniame versle įmonėms tenka kovoti su konkurentais dėl vartotojų dėmesio, palankumo ar tiesiog jų pinigų. Šioje konkurencinėje kovoje pagrindinį vaidmenį vaidina rinkodaros specialistų veikla. Nenuostabu, kad jai įmonės skiria apie 10–15 proc. savo biudžeto. Remiantis „CMOsurvey“ duomenimis, įmonės planuoja tik didinti savo rinkodaros biudžetus – tikimasi, kad iki 2024 m. jų biudžetai gali padidėti net 50 proc.
Daugiau skaitykite čia