Naujienos

 

Išvados po „Kanų liūtų“: kai vartotojas kviečia, prekės ženklas privalo atsiliepti

Data: 2020 m. liepos 13 d.

Visai neseniai pasaulyje nuaidėjus tarptautiniam kūrybiškumo festivaliui „Kanų liūtai“, kuris šiemet, kaip ir daugelis kitų renginių, persikėlė į virtualią erdvę, visi komunikacijos, reklamos, marketingo bei ryšių su visuomene atstovai prabilo apie neišvengiamus pokyčius profesiniame gyvenime.

 

Prekės ženklas – pokyčio galia

 

Reklamos ir marketingo srityse kaip niekad svarbu išlikti kūrybingiems, o kūryba dažnai brėžia naujas ribas ir plečia vartotojo mąstymą. „Kanų liūtai“ šiemet pristatė geriausių darbų archyvus nuo 1954 m., kurie atskleidė visiems darbams būdingus bruožus: naujumą, inovatyvumą, kūrybingumą ir drąsą. „Integrity PR“ direktorė Daiva Lialytė sako, kad bet kuri gera idėja prasideda nuo drąsos: „Man kūrybiškumas yra apie drąsą: jeigu nori įtikti visiems – tai politika, jeigu nori būti matomas prekės ženklas – tai drąsa.“ Pašnekovei antrino ir reklamų kūrėjas Mantas Velykis: „Patikti visiems – nepatikti niekam.“

Skaitykite daugiau čia