Paskelbti pirmojo kūrybiškumo festivalio „ADC*LT“ laimėtojai (1)
Data: 2020 m. rugpjūčio 28 d.
Daugiau nei trijų šimtų reklamos ir dizaino kūrėjų paraiškų sulaukęs kūrybiškumo festivalis „ADC*LT“ išrinko geriausius iš geriausių. Festivalio metu aukso, sidabro ir bronzos titulus simbolizuojančiomis žvaigždėmis apdovanoti net 34 darbai, Grand Prix laimėtoju pripažinta „Mo muziejui“ kurta video klipų kampanija internetui „The History of the World“.
Auksas ir Metų darbo titulas – darbui apie meną
Iš visų 304 paraiškų tik 5 reklamos ir dizaino kūrėjų darbai buvo apdovanoti aukso statulėlėmis, kurias išsidalijo 2 kūrybos agentūros ir 3 studijos. Didžiausią įspūdį vertinimo komisijai padarė Vilniaus miesto savivaldybei kurta vidaus ir išorės reklama „No entry for virus” (agentūra „Clinic212”), kalbų mokyklai „SUL Education“ kurtas leidinio „SUL VHS BROCHURE“ dizainas (Aurimas Kadzevičius, „Pencil and Lion“), interneto svetainės dizaino projektas „Shin Walker - Chief Traveology Officer“, kurtas IT bendrovei „Amadeus” (studija „SemiHuman“), Varšuvos geto muziejui kurtas identitetas „Museum of Thousands of Names“ („Dadada“ studija).
„Mo muziejui“ kurta video klipų kampanija internetui „The History of the World“ (agentūra „New“) pelnė ne tik festivalio aukso žvaigždę, bet ir „Grand Prix“ apdovanojimą, t.y. buvo pripažinta geriausiu metų reklamos ir dizaino darbu. Šis darbas keliaus varžytis su visos Europos kūrėjais „ADC Europe“ festivalyje.
Sidabru džiaugiasi 10 konkurso dalyvių
Tarp sidabro apdovanojimų net 4-iais apdovanojimais džiaugiasi agentūra „Not Perfect“ su darbais Vaikų linijos kampanija „9 year-old“, Vilniaus implantologijos centro reklama „Torture“, „Švyturiui“ kurtu „Brewery light projection“ darbu animacijos, VFX ir 3D meistrystės kategorijoje ir „Colgate“ reklama „Trophies“. Dviejomis sidabro žvaigždėmis (iliustracijos ir leidinių dizaino kategorijose) įvertintas kūrėjo Lauryno Kamarausko įmonei „Antalis“ kurtas 2020-ųjų kalendorius. Sidabru apdovanoti ir Vilniaus miesto savivaldybei kurta reklama „No entry for virus“ (agentūra „Clinic212”), „Bod Lenses“ prekės ženklo atnaujinimas (agentūra „Imagine“), Tele2 reklama „Flying House“ (agentūra „Adell Taivas Ogilvy“), ir Baltijos šalių stendo 2018 m. Londono knygų mugėje identiteto projektas (studija „Dadada“).
Plačiau