LOGIN 2020: ko negalima praleisti rinkodarininkams?
Data: 2020 m. rugsėjo 22 d.
Jau šią savaitę, rugsėjo 24-25 dienomis Vilniuje, parodų ir konferencijų centre „Litexpo“ įvyks didžiausias Lietuvoje inovacijų ir technologijų festivalis LOGIN, kuriame laukia daugiau nei 80 valandų įkvepiančio turinio. Kai tiek daug gerų pranešimų ir diskusijų, atrodo, nors persiplėšk – bet ko visgi negalima praleisti tiems, kurių kasdienė duona – reklama, rinkodara ar žiniasklaida?
Vienas iš laukiamiausių konferencijos pranešėjų – „Kanų liūtų“ vadovas ir valdybos pirmininkas Philipas Thomas papasakos apie kūrybiškumą ir „Kanų liūtų" fenomeną. Savo karjerą Philipas Thomas pradėjo dirbdamas žurnalistu, dirbo nacionaliniuose ir tarptautiniuose žurnaluose bei laikraščiuose, taip pat redagavo vieną geriausiai parduodamų kino žurnalų Jungtinėje Karalystėje – „Empire“, buvo vyrų auditorijai skirto žurnalo „FHM“ daugiau nei 30 šalių vykdančiuoju direktoriumi. Dabar be savo tiesioginės veiklos jis taip pat prisideda prie labdaros fondo, siekiančio įveikti maliariją pasaulyje, veiklos ir yra įvardinamas kaip kovotojas už lyčių lygybę.
Laura Ellis – nacionalinio Jungtinės Karalystės ir didžiausio pasaulio transliuotojo BBC besivystančiųjų technologijų vadovė. Moteris formuoja ir užtikrina ilgalaikę technologijų įgyvendinimo BBC strategiją. Galima sakyti, kad už visas naujausias BBC naudojamas technologijas ir transliuotojo išsivystymą, galime būti dėkingi Laura Ellis. Ji ne tik papasakos apie tai, kokias inovacijas taiko BBC, bet ir pasidalins asmenine patirtimi, kaip moteriai sekėsi išsikovoti vietą technologijų pasaulyje.
Lucy Hawking nekuria reklamų ar rinkodaros strategijų. Tačiau iš jos tikrai yra ko pasimokyti. Legendinio Stepheno Hawkingo dukra nuo mažų dienų augo aplinkoje, kur kasdien buvo diskutuojama apie mokslą – fiziką, astronomiją ar kosmologiją. Dabar ji pati bando sudominti mokslu jaunąją auditoriją ir jai tai puikiai sekasi. Nors prie jos socialinių vaidmenų yra minimi apibūdinimai žurnalistė, rašytoja, filantropė, mokslo populiarintoja, bet svarbiausia jai – atrasti unikalius metodus, kaip sudominti jaunąją kartą mokslu ir padėti geriau suprasti pasaulį šiais post-tiesos laikais.
Paulo Areas – reklamos kūrėjas, pradėjęs nuo vizualiųjų menų, o vėliau susidomėjęs technologijomis. Jam vadovaujant „Cheil“ kūrybinei agentūrai Ispanijoje, ji vos per metus padarė didžiulį proveržį ir tapo viena stipriausių agentūrų šalyje, be kitų pasiekimų, laimėjusia ne vieną „Kanų liūtą“. Dabar P. Areas yra agentūros „ForeverBeta“ Londone partneris ir kūrybos vadovas.
Plačiau skaitykite čia.