Naujienos

 

Lietuvos pristatymo užsienyje 2020-2030 m. strategijos pristatymo skaidrės

Data: 2020 m. rugsėjo 09 d.

Nuo šiol Lietuvos institucijoms nebereikės svarstyti, kaip Lietuvą pristatyti pasauliui, – parengta Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategija. Joje išskirtos pagrindinės valstybės sritys, tapsiančios Lietuvos komunikacijos pagrindu ateinantį dešimtmetį. Lietuva prisistatydama užsienyje išryškins savo pasiekimus ekonomikos, kultūros, valdymo ir talentų pritraukimo srityse. Išgrynintos ir keturios Lietuvos visuomenės vertybės: laisvė kurti, tobulėjimas, veržlumas ir ryšys su gamta. Valstybei svarbios sritys ir vertybės susietos į bendrą pozicionavimą Open for Co-creation (Atviri kurti kartu), kurį vienijantis principas grindžiamas atvirumu, bendradarbiavimu ir veržlumu.

 

„Mažas šalies žinomumas užsienyje, iš to kylantys stereotipai ir neigiami vertinimai trukdo mūsų šaliai pasiekti užsibrėžtus tikslus. Nuo pat Nepriklausomybės atkūrimo laikų veikėme be Lietuvos pristatymo užsienyje strategijos, nebuvo aiškūs Lietuvos prisistatymo tikslai, siektini rodikliai. Trūko Lietuvos pristatymą vienijančios temos, aiškaus plano, kokiose šalyse užsienyje turime telkti savo išteklius. Dabar turime išgrynintas valstybės sritis, komunikacijos gaires, kaip kalbėti apie Lietuvą užsienyje, sudarytas tikslinių šalių užsienyje sąrašas, parengtas 10 metų strategijos įgyvendinimo ir 3 metų taktinis veiksmų planas. Laikas pasauliui pristatyti modernios Lietuvos veiklą", – sako Vyriausybės kanclerio pirmasis pavaduotojas Lukas Savickas.

Lietuvos pristatymo užsienyje 2020-2030 m. strategijos pristatymo skaidrės atsisiųsti galite čia.

 

Plačiau apie strategiją galite paskaityti čia: https://lietuva.lt/lietuvos-pristatymo-uzsienyje-2020-2030-m-strategija/