Kviečiame užpildyti apklausą apie marketingo atstovavimo poreikį Lietuvoje
Data: 2020 m. lapkričio 09 d.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra tapusi viena stipriausių asociacijų Lietuvoje ir reikšmingiausiai prisidedančių prie rinkodaros srities profesionalumo (tiek specialistų edukacijos, tiek veiklos kokybės).
„Manome, kad LiMA pasiruošusi tapti svariu narių atstovu įvairiose institucijose, kai reikia pagalbos dėl narių interesų, relevantiško požiūrio į rinkodaros srities reguliavimą, teisės aktų kūrimą ar adaptavimą, adekvačių sprendimų dėl reklamos ar konkuravimo.
Šiuo tikslu parengėme apklausą (už pagalbą dėkojame KOG institutui), kuria siekiame surinkti marketingo bendruomenės poreikius, išsiaiškinti esamą atstovavimo ir pagalbos poreikio situaciją. Įvertinę rezultatus – nustatysime prioritetus, liečiančius daugelį arba turinčius reikšmingiausios įtakos rinkodaros reguliavimui / suvokimui Lietuvoje ir parengsime veiklos planą (nuo atstovų į institucijų priežiūros komisijas delegavimo iki pagalbos sektorių atstovams su lydinčiaisiais raštais). Visa LiMA atstovavimo grupės veikla bus viešinama LiMA nariams, taip pat planuotina atstovus įtraukti į lobistų skaidrumo registrą.” - dalinasi planais LiMA Valdybos narė, kuruojanti atstovavimo grupę, Ornela Ramašauskaitė.
Būsime labai dėkingi už atidų anketos užpildymą. Dalį anketos klausimų rekomenduojame aptarti su įmonės vadovais, nes tai leistų identifikuoti svarbiausius poreikius ir priimti LiMA nariams aktualiausius sprendimus.
LiMA atstovavimo poreikių anketą rasite čia.
Užpildytos anketos laukiame iki lapkričio 20 d.
Iš anksto dėkojame už skiriamą laiką.