Naujienos

 

„John Lewis“ jau skelbia Kalėdas

Data: 2020 m. lapkričio 16 d.

Kalėdų pradžią skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, skatinanti dalintis gerumu.

 

Prekybininkė teigia, kad jų kalėdinė reklama yra įkvėpta šių metų Didžiosios Britanijos visuomenės dosnumo, siekiant paremti tuos, kurie nuo pandemijos nukentėjo labiausiai.

 

Kalėdinė kampanija startuoja lapkričio 13 d., per Nacionalinę gerumo dieną, jos metu tikimasi surinkti 4 mln. GBP paramą kelioms paramos organizacijoms, rašo „Marketing Week“.

 

Šį kartą reklamoje duoklė atiduodama ir skirtingiems menininkams, siekiant paremti kūrybinius talentus, kuriems taip pat buvo sunkūs metai.

 

Reklamoje pirmą kartą pasitelkiama ir nauja daina, o ne hitai, kuriais ankstesniais metais garsėjo „John Lewis“ reklamos. Pavyzdžiui, užpernai vartotojų širdis britų prekybininkė

bandė pavergti kalėdiniu klipu „The Boy & The Piano“, kurios epicentre buvo vienas populiariausių pasaulio dainininkų seras Eltonas Johnas ir jo 1970 m. hitas.

 

Kaip ir praėjusiais metais, šventinę reklamą „John Lewis“ kūrė kartu su „Waitrose&Partners“, savo valdomu prekybos tinklu. 

 

Abiejuose tinkluose tradiciškai bus parduodami reklamos klipe „Give A Little Love“ matomi elementai, įskaitant raudoną širdies formos skėtį, o visas pelnas taip pat bus skiriamas labdarai.

 

„John Lewis“ reklamos tituluojamos laukiamiausiais kalėdiniais klipais, kaskart jos atsiduria rinkodaros specialistų akiratyje ir sulaukia milijonų vartotojų peržiūrų, komentarų, pasidalijimų, o kartu ir parodijų.


Daugiau skaitykite ,,Verslo žinios".