Pardavimai „Instagram“ kanale: 5 patarimai, padėsiantys sekėjus paversti pirkėjais
Data: 2020 m. rugsėjo 16 d.
Kalbant apie rinkodarą socialiniuose tinkluose ir darbą su nuomonės formuotojais, tai reiškia, kad sekėjų skaičius neparodo jų potencialo pirkti reklamuojamą produktą. Tad kaip pamatuoti sekėjų nusiteikimą pirkti ir kokie žingsniai gali padėti padidinti sekėjų susidomėjimą Jūsų preke ar paslauga „Instagrame“?
Už sekėjų skaičių svarbesnis jų lojalumas
Pradžioje reikėtų pažymėti, kad didelis sekėjų skaičius vis dar matomas kaip didesnių pardavimų garantas. Tai rodo rinkos tendencijos – daug sekėjų turintys nuomonės formuotojai gauna didesnius užsakymus ir bendradarbiauja su žinomesniais prekių ženklais. Tačiau kaip išvengti Avii problemos – sekėjų, kurie yra tik pasyvūs, visiškai pirkti nenusiteikę stebėtojai?
Komunikacijos agentūros, savo klientams siūlančios darbą su nuomonės formuotojais, apsidraudžia nuo panašių problemų, įvertindamos tokius rodiklius, kaip influencerio sekėjų pasiekiamumas, įsitraukimas, „stories“ peržiūrų skaičius, nuorodų paspaudimai, pateikiamos reklamos kokybė ir t. t.
Tačiau vienas svarbiausių rodiklių, kuris dažniausiai ir virsta pardavimais – tai sekėjų lojalumas nuomonės formuotojui.
Esame įdomūs tiek, kiek esame naudingi
Lojalumą nuomonės formuotojui pirmiausia skatina paties nuomonės formuotojo profesionalumas mezgant ir palaikant ryšį su auditorija ir pelnant jos pasitikėjimą.
Trumpiau tariant, profesionalūs nuomonės formuotojai ne tik atskleidžia savo asmenybę, bet ir daug bei sėkmingai bendrauja su savo sekėjais ir atliepia jų poreikius – net jeigu šis poreikis yra trumpam atsipalaiduoti žiūrint juokingą filmuką.
Antras veiksnys, turintis įtakos pasitikėjimui – nuomonės formuotojo sąžiningumas siūlant prekes ar paslaugas ir kruopšti jų atranka, pasirenkant, ką reklamuoti. Nuomonės formuotojai, kurie tampa „reklamos lentomis“, reklamuojančiomis bet kokius produktus, ilgainiui praranda bet kokį sekėjų pasitikėjimą.
Pasitikėjimo ir lojalumo, kurį jis kuria, reikšmė svarbi kalbant ir apie specialistus, naudojančius „Instagram“ savo profesinių paslaugų komunikacijai – kuo mažiau sekėjų, tuo glaudesnis ryšys su jais turėtų būti. Todėl specialistui, per „Instagram“ norinčiam pasiekti didesnę auditoriją, svarbu ne tik dalytis savo profesinėmis žiniomis, patarimais, bet ir pateikti juos sekėjams priimtinu, įdomiu būdu, skatinti auditoriją dalyvauti diskusijoje, užduoti klausimus, bendrauti. Jeigu tai pavyksta pasiekti, toks specialistas gali po truputį „auginti“ auditoriją ir tapti įtakingu nuomonės formuotoju savo srityje.
Konkretūs žingsniai, kurie gali padėti pelnyti daugiau sekėjų lojalumo „Instagram“ kanale
Raskite savo nišą. Dauguma pasaulinio garso influencerių savo karjerą pradėjo nuo gilinimosi į tam tikrą specifinę sritį ir tik vėliau plėtė savo temų ratą. Kalbėjimas tam tikra siaura tema leidžia ne tik po truputį garsėti šioje srityje, bet ir turėti mažesnę konkurenciją.
Aiškiai apsirašykite savo kliento portretą. Jeigu bandysite patikti visiems, greičiausiai nepatiksite niekam. Ši taisyklė galioja ir pardavimams. Labai svarbu suprasti, kas yra jūsų idealus klientas, kokios jo problemos, baimės, vertybės, kas jam svarbu. Kuo daugiau žinosite apie savo potencialų klientą, tuo aiškiau ir tiksliau su juo bendrausite, padėsite spręsti jam aktualias problemas ir lengviau perteiksite naudą, kurią sukuria jūsų paslauga arba produktas.
Rodykite save. Naudokite „Instagram“ platformą ir jos „Stories“ funkciją tam, kad atvirai papasakotumėte prasmingas ir įdomias istorijas apie save ir savo darbą. Nebijokite būti savimi ir atvirai pasakoti apie savo nesėkmes bei iššūkius, su kuriais susiduriate, – tai padės ne tik pritraukti sekėjų, bet ir didins jų pasitikėjimą jumis.
Pasakokite apie savo veiklą. „Instagram“ neapsiribokite tik subjektyviomis įžvalgomis ir laisvalaikio momentais – ypač, jeigu siekiate įsitvirtinti konkrečioje srityje ir kurti savo, kaip eksperto, reputaciją. Parodykite savo darbo procesą ir jo užkulisius – tai leis sekėjams geriau suprasti, kuo užsiimate ir ką parduodate.
Parodykite pokytį ir sukurkite poreikį. Pasakokite, kaip savo klientams padėjote pasiekti pokyčių ir parodykite, kaip buvo išspręsta viena ar kita problema – net jeigu jos sprendimo procesas nebuvo lengvas. Kai pasakojate, kaip iš taško A pasiekėte tašką B, tai sukelia potencialiems klientams ne tik teigiamų emocijų, bet ir norą atsidurti taške B, kur jūs juos ir galite palydėti.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/pardavimai-instagram-kanale-5-patarimai-padesiantys-sekejus-paversti-pirkejais.d?id=85240421