Naujienos

 

„Kanų liūtų“ apdovanojimų vadovė – apie pokyčius reklamos industrijoje, nesenstančias tiesas ir kitų metų planus

Data: 2020 m. spalio 28 d.

Kai kalbame apie „Kanų liūtus“ ir bendrai apie reklamos rinką per pastarąjį dešimtmetį, kaip manote, ar ji labai pasikeitė? Kokie, Jūsų manymu, yra esminiai pokyčiai?

Mūsų apdovanojimai – „Kanų liūtai“ – visada buvo industrijos ir krypties, kuria ji eina, atspindys: tereikia pasižiūrėti į jų evoliuciją per pastarąjį dešimtmetį, kad suprastume, kaip keičiasi mūsų kūrybinės komunikacijos aplinka. Mes reguliariai peržvelgiame „Kanų liūtus“, žiūrime, galbūt reikia keisti kai kurias kategorijas, nebijome drąsiai kai kurių visai atsisakyti, jei matome, kad „liūtas“ prarado savo aktualumą.

Maždaug prieš 70 metų „Kanų liūtai“ prasidėjo kaip apdovanojimai už reklamą kine, tada 1990-aisiais pradėjome vertinti reklamą spaudoje, vėliau ją sekė, kaip tuomet vadinome, kibernetinė reklama, dar po to – reklama žiniasklaidoje. Vien tai parodo, kiek daug pokyčių įvyko per tą laiką ir kaip augo visa industrija. Per pastarąjį dešimtmetį pradėjome vertinti tokias kategorijas kaip muzika, pramogos, kūrybinis efektyvumas ir meistriškumas. Paskutinis mūsų įvestas pokytis buvo apdovanojimas už kūrybišką verslo transformaciją, kad atkreiptume dėmesį į kūrybiškumą, kuris skatina verslą eiti į priekį, keičia tai, kaip organizuojamas verslas, kaip žmonės dirba organizacijų viduje ir kaip yra įtraukiami vartotojai.

Daugiau skaitykite čia.