Dominyka Venciūtė. Asmeninis prekės ženklas. Kaip būti matomiems neapibrėžtumo laikais?
Data: 2020 m. spalio 14 d.
Įvairių pokyčių, norėdami krizės metu išlikti matomi ir aktualūs, griebėmės ir daugelis iš mūsų. Dauguma pradėjome dirbti iš namų. Neturėdami galimybių pasireikšti ar savo įvaizdžio stiprinti realių susitikimų metu, vis daugiau laiko praleidome socialiniuose tinkluose, kur ne tik vartojome informaciją, bet ir patys ėmėme ją dažniau kurti.
Kokios tendencijos išryškėjo?
-Padidėjo aktyviai socialiniuose tinkluose besireiškiančių žmonių skaičius. Vieni tai darė dėl padidėjusio laisvo laiko kiekio, kiti – įžvelgė galimybę pasisakyti. Treti stebėjo pandemiją ir dalijosi nuomonėmis. Tarp visų bendra buvo viena – jie norėjo dėl vienų arba kitų priežasčių būti išgirsti, arba kitaip, būti matomi.
– Norėdami sustiprinti savo žinias ir tobulinti įgūdžius, ėmėme vis daugiau mokytis online. Vieniems įgūdžių reikėjo ieškant naujų darbo pozicijų ar tiesiog apmąsčius, jog norima eiti kita gyvenimo kryptimi, kitiems – stiprinant savo kaip profesionalų kompetencijas. Socialiniuose tinkluose matėme daug diplomų ir sertifikatų – žmonės didžiavosi savo pasiekimais, apie juos garsiai pranešdami ne tik savo artimųjų ratui, bet ir potencialiems darbdaviams.
Naujų įgūdžių poreikį tik patvirtino Užimtum tarnybos Lietuvoje bendradarbiavimas su Coursera, o dar įdomiau tai, jog tarp lietuvių populiariausiu pasirinktu kursu tapo... Learning How To Learn.
– Norintys asmeninio prekės ženklo dėka parduoti savo produktus ar paslaugas suprato, kad trokšdami gauti, turi ir duoti, ar kitaip, dalytis savo žiniomis. Supratę, kad iš socialinių tinklų galima ir uždirbti, ne vienas pradėjo dalintis informaciniu ir edukaciniu turiniu bei patarimais, kaip daryti įvairius dalykus. Ypač akivaizdi ši tendencija tapo Instagram platformoje, kur šiandien galima išmokti nuo A iki Z – kaip taisyklingai rašyti, gražiai elgtis prie stalo ar susitvarkyti namus. Visų šių paskyrų veidai – žmonės, savo sričių ekspertai.
– Laiką leidžiant namuose vis labiau populiarėjo LIVE formatas. Pavyzdžiui, sporto treneriai, neturėdami galimybės potencialių klientų pakviesti į fizines treniruotes, jas vykdė online. Tiesiogiai LIVE vyko ir makiažo pamokos ar tiesiog nemokamos paskaitos – viskas tam, kad primintume apie save ir kurtume vertę kitiems.
Norėdami būti matomi ir susidūrę su realybe, jog gyvai atkreipti į save dėmesį šiandien yra daug sunkiau, suprantame, kad socialiniai tinklai – būdas pristatyti save ir savo atstovaujamą organizaciją, paslaugas ar produktus.
Daugiau skaitykite čia.