Realūs pavyzdžiai, kaip pandemija įkvepia kūrybiškumo?
Data: 2020 m. gruodžio 15 d.
Jau nuo pavasario didžiojoje pasaulio dalyje įsisukusi pandemija sukėlė daug klausimų verslams. Kaip išgyventi? Kaip prisitaikyti? Ką naujo sukurti? Didžiausioje rinkodaros konferencijoje „LiMA DAY Lietuva’20“ kalbėjusi skaitmeninės rinkodaros ir inovacijų ekspertė, tyrėja, socialinių mokslų daktarė Monika Mačiulienė pristatė kūrybiškumo galimybes šiame kontekste.
Anot pranešėjos, yra keturi kūrybiškumo, kurį galima panaudoti papildomai vertei versle sukurti, lygiai:
- darymas (angl. doing)
- pritaikymas (angl. adapting)
- gaminimas (angl. making)
- kūrimas (angl. creating)
Plačiau apie kiekvieną iš lygių ir jo pritaikymo bendros vertės kūrime su vartotojais, skaitykite čia.