Linkedin komunikacijos Lietuvoje tyrimas 2020
Data: 2020 m. gruodžio 07 d.
4 iš 10-ies didžiausių Lietuvos įmonių neturi organizacijos paskyros profesiniame socialiniame tinkle „LinkedIn“, o į reklamą šioje platformoje investuoja tik kiek daugiau nei 5 proc. stambių šalies verslo bendrovių. Didžiausią dėmesį rinkodarai profesiniame tinkle skyrė bankai, informacinių technologijų (IT) ir telekomunikacijų sektorių įmonės, rodo skaitmeninės komunikacijos agentūros „Relevant“ atliktas tyrimas.
Tyrimo metu analizuotas į TOP1000 didžiausių Lietuvos verslo įmonių sąrašą patenkančių organizacijų aktyvumas profesiniame tinkle „LinkedIn“. Papildomai į jį įtraukti šalyje veikiantys bankai ir draudimo bendrovės.
42 proc. nėra susitvarkiusios net higienos
„Nors Lietuvos verslo aktyvumas „LinkedIn“ per pastaruosius keletą metų pastebimai išaugo, daugiau nei 40 proc. pačių didžiausių bendrovių šioje populiarioje platformoje nėra pasirūpinusios net bazine higiena, tai yra neturi savo organizacijos profilio. Kadangi įmonių dėmesys darbdavio įvaizdžio formavimui šiuo metu yra itin didelis, faktas, kad apie 420 didžiausių pagal pajamas bendrovių čia nedaro visiškai nieko, kiek nustebino“, – pasakoja Deividas Budginas, skaitmeninės komunikacijos agentūros „Relevant“ vadovas.
Anot jo, per pastaruosius 5 m. profesinio soc. tinklo „LinkedIn“ populiarumas tarp Lietuvos interneto vartotojų sparčiai augo. Šiuo metu paskyras platformoje turi apie 500 tūkst. šalies gyventojų – per trejus pastaruosius metus šis skaičius išaugo beveik perpus (47 proc.). Paskui vartotojus į „LinkedIn“ persikelia ir vis daugiau verslų, šį tinklą naudojančių savo veiklos pristatymui, darbuotojų paieškai, rinkodarai.
Į reklamą investuoja dešimtadalis
Visgi į reklamą „LinkedIn“ šiuo metu investuoja mažuma čia įsikūrusių didžiųjų šalies įmonių. Mažiau nei dešimtadalis (9 proc.) profilį turinčių bendrovių komunikacijai „LinkedIn“ pasitelkė reklamą – tai tik kiek daugiau nei 5 proc. visų į TOP1000 sąrašą patenkančių verslų.
Aktyviausi „LinkedIn“ tinkle – Lietuvoje veikiantys bankai, taip pat IT, telekomunikacijų, aviacijos bendrovės – daugiau nei 90 proc. šiuose sektoriuose dirbančių įmonių platformoje turi organizacijų paskyras. Į reklamą irgi dažniausiai investuoja minėtų sektorių, taip pat nekilnojamojo turto, energetikos bendrovės.
Plačiau skaitykite čia.