Naujienos

 

Tarp geriausių Europos komunikacijos kampanijų – lietuviški darbai

Data: 2020 m. gruodžio 14 d.

Europos komunikacijos ir ryšių su visuomene kampanijų konkurse „European Excellence Awards“ apdovanojimus pelnė trys „Integrity PR“ projektai, tarp geriausiųjų ir du agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ darbai.

 

Komunikacijos bendrovės „Integrity PR“ bankui „Swedbank“ rengtas projektas „Gerų darbų maratonas“ užėmė pirmąją vietą Baltijos šalių kategorijoje.

 

„Gerų darbų maratonas“ – „Swedbank“ vidinė savanorystės iniciatyva, kurią bankas įgyvendino šių metų vasarą. Jos metu banko darbuotojai padėjo įvairioms Lietuvos nevyriausybinėms organizacijoms, kurioms dėl pandemijos trūko savanorių pagalbos.

 

Į projekto veiklas įsitraukė daugiau nei 600 „Swedbank“ darbuotojų. Jie suformavo 57 savanorių komandas, kurios dirbo 11 skirtingų šalies miestų – padėjo „Maisto bankui“, tvarkė įvairius miesto ir regioninius parkus, pagelbėjo gyvūnų priežiūros organizacijose, užsiėmė finansinės edukacijos veiklomis, padėjo vaikų, neįgaliųjų ir kitoms organizacijoms.

 

„Net trys apdovanojimai – tai įrodymas, kad „Swedbank“ įgyvendinamos finansinės edukacijos ir pagalbos bendruomenėms iniciatyvos yra ryškios ir svarbios. Tarptautinių ekspertų įvertinimas yra pripažinimas ir „Swedbank“ komunikacijos komandai, taip pat partneriams, kurie prisidėjo prie sėkmingo jų įgyvendinimo“, – išplatintame pranešime teigia Kęstutis Vanagas, „Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo vadovas.

 

Penketuke geriausių

 

Komunikacijos agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ kartu su Europos Parlamento Biuru Lietuvoje įgyvendinta kampanija „Kelionė mylimoj Lietuvoj“ pripažinta vienu iš penkių geriausių institucijų ir partijų kategorijos projektų.

 

Tarp penkių geriausių Baltijos šalių projektų – ir projektas „Šilutės sekretai“, kurį drauge įgyvendino Šilutės meno mokykla, SBA bendrovė „Šilutės baldai“ ir Šilutės rajono savivaldybė.

 

Šis projektas netradiciškai pasakojo apie miesto istoriją: prie 20 Lietuvininkų gatvės pastatų šaligatvyje įmontuotuose stikliniuose kambarėliuose meno mokyklos auklėtiniai atkūrė XIX a. pabaigos – XX a. pradžios miestiečių gyvenimą. 20 „sekretų“ kūrė užsiėmimus meno mokykloje lankantys vaikai ir suaugusieji. Stiklu dengtus grindinio šviestuvus, medžiagas kūrybos darbams parūpino „Šilutės baldai“, o įrengimo darbams lėšas skyrė Šilutės rajono savivaldybė.

 

Naujo braižo

 

„Pripažinimą pelnę „Fabulos“ darbai įkūnija šiuolaikines komunikacijos tendencijas: būtinybę kurti autentišką, originalų, kokybišką turinį, įtraukti auditoriją, pasitelkti skaitmeninės komunikacijos sprendimus, paprastus, patogius ir veiksmingus būdus bendrauti su vartotojais“, – pažymi Raminta Rimkienė, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ direktorė.

 

Daiva Lialytė, „Integrity PR“ direktorė, teigia, kad šiemetiniame konkurse atsispindėjo tendencija, kad ryšių su visuomene srityje dažnai laimi idėjos ir projektai, kuriais organizacijos prisideda prie visuomenei ar tikslinėms auditorijoms aktualių klausimų sprendimo, o ne vien tik siekia atkreipti dėmesį į save ar savo produktą.

 

„European Excellence Awards“ yra didžiausias Senojo Žemyno komunikacijos projektų konkursas, rengiamas nuo 2007 m.

 

Straipsnį rasite čia.