Naujienos

 

Ar galime išsaugoti influencerių marketingą?

Data: 2020 m. lapkričio 23 d.

„Influencerių marketingas miršta, o jį keičia superfanų marketingas,“ – sako Anni Rahula, kampanijų vadovė įmonėje „Promoty“ bei turinio kūrėja, savo „Instagram“ paskyroje turinti daugiau nei 10 000 sekėjų.

 

„Pati esu aktyvi „Instagram“ naudotoja, paskyroje dalinuosi savo gyvenimo detalėmis su 10 000 sėkėjų, bei esu atlikusi bent 55-65 bendradarbiavimus su prekiniais ženklais. Į prekinius ženklus pati nesikreipiu, išskyrus platformą, kurioje prekiniai ženklai kelia savo kampanijas ir ieško juos jau mėgstančių influencerių. Savo kasdieniame darbe esu atsakinga už kampanijų sėkmę „Promoty“, kur jau turėjome daugiau nei 1600 skirtingų kampanijų, ir įgijome įvairios patirties.

 

Pradėti norėčiau nuo visiems žinomo fakto, kad influencerių marketingo naudojimas kyla įspūdingu greičiu.

 

Niekas negalėtų paneigti, jog žmonės natūraliai domisi, ką jų „kaimynai“ veikia. Mes norime gyventi geriau negu šalia esantis žmogus. Taip pat psichologiškai mes norime kam nors priklausyti, turėti ryšį su kažkuo – buvimas grupės nariais jau nuo mūsų egzistencijos pradžios buvo mūsų išlikimo instinktas, ir iki šiol nepaliko mūsų pasąmonės. Mes siekiame pripažinimo, o socialinė medija tam suteikia mums galimybę. „Patinka“ mygtukai mums suteikia jausmą, lyg mes darytume kažką teisingai, atrodytume gerai ar turėtume nuostabią šeimą, esame pripažinti kitų.

 

92 proc. žmonių pasitiki savo draugais, kolegomis ir idealais labiau negu paprastomis reklamomis. Štai kodėl rinkodaros specialistai atsisuko į socialinę mediją ir, be abejo, dėl to yra teisūs. Galbūt būsite girdėję apie statistiką, pagal kurią kiekvienas euras, išleistas influencerių marketingui, sugeneruoja daugiau nei 5 eurus grąžos (remiantis 2019 metų tyrimais). Šie faktai leidžia tam skambėti labai paprastai: tiesiog investuok pinigus į socialinę mediją ir produktai su rezultatais seks iš paskos. Tikiu, jog anksčiau tai puikiai veikė, tačiau laikai pasikeitė. Dabartinė situacija yra kitokia dėl daugelio priežasčių...

Daugiau skaitykite ,,M360"