Tarptautinės marketingo apklausos „MARKETING AGENDA'21“ ataskaita
Data: 2021 m. vasario 15 d.
Europos marketingo konfederacija (EMC) jau trečią kartą organizavo tarptautinį marketingo tendencijų tyrimą „European Marketing Agenda 2021“.
Tyrimu siekiama surinkti išsamias įžvalgas apie iššūkius, su kuriais susiduria Europos CMO, ir nustatyti marketingo tendencijas, kurių galima tikėtis 2021 m.
Buvo apklausta beveik 4 800 tūkst. Europos marketingo ir pardavimų vadovų.
2020 m. gruodžio mėnesį naujausią tyrimą Lietuvoje vykdė EMC narė Lietuvos marketingo asociacija.
Tyrimo ataskaitą rasite čia.
Vasario 23 d. kviečiame dalyvauti išsamiame Europos marketingo konfederacijos tyrimo „Marketing Agenda 2021“ pristatyme ir Europos marketingo vadovų diskusijoje.
Renginys nemokamas! Registracija į renginį čia.