SEO 2021 m. ateities perspektyvos: kaip keisis rinka?
Data: 2021 m. vasario 23 d.
SEO vis tobulėja, tad nuolat sekti jo atnaujinimus gali būti tikras iššūkis. Tačiau šioje srityje išties verta pasistengti: maždaug 70–80 proc. paieškų sistemų vartotojų sutelkia dėmesį tik į organinius paieškų rezultatus, o apmokėtus paieškų rezultatų sąrašus – reklamas, ignoruoja. Be to, paieškų rezultatų daliai (~28 proc.) yra įvykdoma konversija, dėl kurios įsigyjamos prekės ar paslaugos.
Aukščiausio lygio SEO našumui ir rezultatui pasiekti reikalingas dėmesingumas daugeliui metrikų, tokių kaip organinis paieškų rezultatų srautas, internetinių puslapių atgalinės nuorodos, pasidalinimai puslapių nuorodomis socialiniuose tinkluose ir daugelis kitų. Tikiuosi, kad šis straipsnis Jums suteiks naujų įžvalgų apie kai kurias aktualiausias ir tinkamiausias SEO tendencijas, numatomas 2021 metais, ir jos Jums leis tinkamai parengti savo SEO strategiją!
Skaitykite daugiau apie 12 SEO tendencijų, kurias reikia stebėti šiais metais čia