Naujienos

 

Nauji paieškų reitingavimo signalai dar labiau gilinsis į vartotojo patirtį naršant internete (1)

Data: 2021 m. kovo 23 d.

Nėra vieno būdo, kuris garantuotai išspręstų vieną konkrečią problemą. Turite plačiai žvelgti į savo svetainės optimizavimą. Daugybė įvairių, net ir mažų puslapio pataisymų ar patobulinimų nulemia pakankamai didelius ir naudingus rezultatus. „Google“ teigimu, daugybė skirtingų elementų veikia kartu tam, kad puslapis būtų visapusiškai įvertinamas, kad paieškų sistemose pateikiami vartotojų užklausų rezultatai būtų kuo konkretesni ir kad tie rezultatai vestų į saugius, kokybiškus, autoritetingus puslapius, kurie ne tik aiškiai atitinka paieškos užklausą, bet ir nukreipia vartotoją į jam kuo naudingesnį puslapį. Kuo geresnis visapusis vartotojo patirties puslapyje įvertinimas (vertinamas įvairių signalų), tuo didesnė tikimybė, kad Jūsų puslapis paieškų rezultatų reitinge užims pirmąsias pozicijas.

 

„Google“ patvirtina, kad „Core Web Vitals“ tampa papildomais paieškų rezultatų reitingavimo signalais nuo 2021 m. gegužės mėn. „Core Web Vitals“ taps dalimi atnaujinimo, kurio metu šis algoritmas susijungs su jau esamais UX (vartotojo patirties) signalais.

 

Signalas „Puslapio patirtis“ sujungia „Core Web Vitals“ su šiais signalais:

 

⦁ Puslapių susiejimas su išmaniaisiais įrenginiais (draugiškumas mobiliesiems): atkreipia dėmesį į svetainių naudojimo ir naršymo jose paprastumą mobiliuosiuose įrenginiuose, turinio įskaitomumą ir tai, ar spustelėjus įvairias nuorodas galima lengvai pasiekti tam tikrus puslapio elementus.

⦁ Saugus naršymas: įvertina, ar tinklapis susiduria su tokiomis problemomis kaip kenkėjiškos programos, sukčiavimas ar įsilaužimas, siekiant užtikrinti vartotojų duomenų ir naršymo (atliekamų veiksmų) saugumą.

⦁ HTTPS sauga: koncentruojamasi į du aspektus: pirma, ar svetainės ryšys yra saugus, ir antra, ar svetainė teikiama vadovaujantis HTTPS protokolu, kaip yra rekomenduojama.

⦁ Neįkyrūs tarpinio puslapio skelbimai (iššokantys langai / reklamos): užtikrina, kad vartotojams naršymo metu nebūtų trukdoma ir nebūtų užstojamas pagrindiniu laikomas puslapio turinys.

 

Patarimai, kaip pagerinti pagrindinių puslapio patirtį įvertinančių signalų rezultatus

 

„Core Web Vitals“, naują „Google“ vartotojo patirties įvertinimo naršant interneto puslapiuose metriką, sudaro trys rodikliai – puslapio apkrova, puslapio interaktyvumas su vartotoju bei puslapio turinio vaizdų stabilumas. Kadangi „Core Web Vitals“ yra pagrįstos vartotojo patirtimi, jos matuojamos naudojant lauko (angl. field) duomenis, kurie skiriasi nuo anksčiau naudotų laboratorijos duomenų, tiksliai nurodančių konkretų momentą puslapio įkėlimo proceso metu.

Kartu su kitais komponentais, susijusiais su svetainės saugumu ir patogumu vartotojams,„Core Web Vitals“ prisijungs prie jau veikiančių „Page Experience“ reitingavimo signalų 2021 m. gegužės mėn.

 

„Core Web Vitals“, pagrįstas trijų pagrindinių rodiklių-signalų rinkiniu

 

2020 m. gegužės mėn. pradžioje „Google“ paskelbė apie būsimą naujojo „Core Web Vitals“ pristatymą – pagrindinius rodiklius, kurie bus naudojami reitinguojant vartotojų patirtį naršant svetainėse. Kai 2021 m. gegužės mėn. bus pradėti naudoti naujieji „Google“ „Core Web Vitals“ signalai, jie apims tris metrikas, kurios kartu su kitais jau esančiais ir veikiančiais kintamaisiais sudarys naują reitingą, užtikrinantį stabilią ir saugią vartotojo patirtį naršant svetainėse.

 

Pagrindiniai žiniatinklio rodikliai matuojami naudojant lauko duomenis, kuriuos „Google“ pateikė keliose ataskaitose ir įrankiuose, įskaitant „Lighthouse“, „Page Speed Insights“ ir „Google Developer Tools“.

Daugiau skaitykite: M360