Naujienos

 

Elektroninė prekyba šiemet apsukų nemažina: verslininkai pasakoja apie įdiegtas inovacijas

Data: 2021 m. kovo 15 d.

Estijos sostinėje Taline trečius metus iš eilės vyko Baltijos e-komercijos forumas 2021. Kovo 11-ąją dieną nuotoliniu būdu vykęs renginys nustebino dalyvius pranešėjais iš tokių pasaulyje gerai žinomų įmonių kaip SEB, „Cleveron“, IKEA, „Aliexpress“, „Bolt“, „Mastercard“, „Neopay“ bei daugelio kitų. Dalyviai turėjo galimybę išgirsti realiame gyvenime pritaikomus patarimus iš elektroninės prekybos profesionalų.

E. prekyboje – milijoniniai kiekiai naujų klientų

Konferencijos pranešėjai atviravo, jog pandeminiai metai paskatino dar iki šiol neregėtą elektroninės prekybos sektoriaus augimą. Anot kinų internetinės prekybos gigantės „Aliexpress“ rinkodaros direktoriaus Olego Lebedevo, šie metai buvo kaip niekad pilni inovacijų e-prekyboje ir už tai turėtume būti dėkingi pandemijos metu galiojantiems apribojimams. Tiesioginės prekių parodų transliacijos, galimybė bendrauti su pardavėju per mobiliąją programėlę bei nusipirkti norimą prekę vieno mygtuko paspaudimu – tai tik maža dalis patogumų, atsiradusių šiemet.

Anot O. Lebedevo, pandeminiai apribojimai įliejo virš 10 milijonų naujų pirkėjų į elektroninės prekybos rinką ir paskatino itin nuožmią konkurenciją tarp rinkos dalyvių, įskaitant agresyvų asortimentų didinimą bei kaip niekad skubų pristatymą iki pat namų durų.

„Vartotojams reikia pajausti naudą nedelsiant, ji turi būti apčiuopiama. Jeigu Jūs žadėsite nuolaidas ateityje, tai niekad nesuveiks“, – teigė O. Lebedevas, išreikšdamas susirūpinimą lojalumo taškų veiksmingumu.

Kitos prekybos gigantės IKEA elektroninės prekybos vadovas Baltijos šalims Vaidas Kančauskas prisipažino, jog įmonė pasirinko Baltijos šalis tarp pirmųjų, kur buvo paleista e-prekyba, tačiau tokio klientų antplūdžio negalėjo tikėtis net čia.

„Paleidus e-prekybą Estijoje, sutriko IKEA serveriai, nes keletas tūkstančių vartotojų kaipmat užplūdo svetainę, – pasakojo V. Kančauskas. – Vertingiausia pamoka iš mūsų e-prekybos sėkmės istorijos yra pasiruošti nesėkmei. Nesvarbu, kaip ilgai ruošiatės, mes rengėmės savo e. parduotuvės paleidimui ištisus mėnesius. Nesvarbu, kokią gerą komandą turite, Jūs turite pasiruošti nesėkmei. Turite visuomet būti pasiruošę, kad kažkas pakryps į blogąją pusę.“

Skaitykite daugiau: M360.