Apklausa: kaip 2021 m. mato komunikacijos agentūrų vadovai
Data: 2021 m. sausio 25 d.
Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai fiksavo tiesioginių pajamų augimą, beveik trečdalis augino darbuotojų skaičių.
Per praėjusius metus sumenkus renginių ar mokymų daliai, rinkos katalizatoriais tapo išaugęs strateginių komunikacijos konsultacijų, krizių komunikacijos sprendimų bei vidinės komunikacijos paslaugų poreikis.
2021 m. plėtrą planuoja 60% komunikacijos agentūrų: maždaug trečdalis planuoja iki 20% augimą, po 17% respondentų tikisi iki 33% arba 50% augimo. Likusieji neplanuoja plėstis arba susilaiko nuo tokių prognozių.
„Gera tendencija, kad rinkos dalyviai tikisi augimo šiais metais. Po sėkmingų 2019 m., praėjusieji nebuvo plėtros metai dėl suprantamų priežasčių, tačiau rinkos dalyviai prasidėjusius metus vertina optimistiškai. Matome, kaip plečiasi strateginių konsultacijų sritis. Tai rodo, kad verslas vis labiau supranta komunikacijos svarbą“, – apklausos rezultatus komentuoja Artūras Jonkus, Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) Tarybos pirmininkas.
Pasikeitęs paslaugų žemėlapis
Strateginės konsultacijos ir socialinė žiniasklaida – dvi didžiausios sritys, kurioms pernai teko po trečdalį agentūrų paslaugų portfelio. 20% paslaugų sudarė vidinė komunikacija, maždaug po 10% – ryšiai su žiniasklaida ir politinė komunikacija.
Daugiau skaitykite: „Verslo žinios“