Stipriausi Lietuvos rinkodaros vadovai: 2020 m. išmokė empatijos ir komandinio darbo
Data: 2021 m. gegužės 25 d.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau septintą kartą organizuoja „LiMA Metų CMO‘21“ rinkimus, kuriuose bus išrinktas Metų marketingo vadovas. Į finalininkų dešimtuką patekę stipriausi Lietuvos rinkodaros vadovai pernai itin daug dėmesio teikė žmogiškiesiems ištekliams, diegiamoms naujovėms, pardavimų augimui, rinkodaros vaidmens organizacijose stiprinimui ir, be abejo, pandemijos bei karantino pasekmių valdymui, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Rezultatai neįmanomi be komandos „Svarbiausia – gebėjimas atrasti talentus, maksimaliai įgalinti jų kompetencijas ir auginti lyderystę. Mūsų rinkodaros skyrius jau veikia kaip skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos agentūra, kurianti ir efektyviai įgyvendinanti savireklamos, išorinių partnerių ir verslo klientų kampanijas: tai buvo didžiausia mano siekiamybė ir mums pavyko. Drąsiai sakau – šiuo metu dirbu su stipriausia komanda savo karjeroje“, – sako „15min“ rinkodaros vadovė Rima Olberkytė – Stankus.
„Omnisend“ marketingo vadovė Veta Armonaitė pažymi, kad praėjusių metų neapibrėžtumas bei nuotolinis darbas parodė, kaip darbe ir komandoje svarbu paprastas žmogiškumas. Ji pastebi, kad visi patyrėme, ką reiškia, kai nebeatskiri, kada yra darbo, o kada asmeninio gyvenimo valandos, kai atrodo nekaltas el. laiškas po darbo valandų tampa viso vakaro darbine sesija.
LiMA organizuojamuose rinkimuose stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką šiemet komisija rinko iš 33 kandidatų paraiškų. Jos vertinamos atsižvelgiant į įmonės dydį, sektorių ir veiklos rezultatus. Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama Metų CMO, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje. Konkurso nugalėtojas bus paskelbtas birželio 4 d. vyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’21“.
Daugiau skaitykite: „M360“