Socialinių tinklų vartotojai grįžta prie „tradicinių“ temų
Data: 2021 m. gegužės 18 d.
Socialiniuose tinkluose daugiau nei metus vyraujant su koronavirusu susijusiai tematikai, gyventojų dėmesys šiai informacijai ima slopti. Vis daugiau socialinių tinklų vartotojų grįžta prie „tradicinių“ temų – politikos, socialinių aktualijų, maisto gamybos.
Tai rodė balandžio mėnesį rinkos tyrimų ir technologijų bendrovės „Synopticom“ atlikta miestų gyventojų, turinčių bent vieną socialinio tinklo paskyrą, apklausa. Palyginti su apklausa, daryta tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, matyti, kad informacija apie COVID-19 rūpi gerokai mažesnei gyventojų daliai, atitinkamai 46,3% ir 20%. Šiemet žmonėms aktualiau už koronavirusą buvo politika, pasaulio įvykiai (27,8%), socialinės aktualijos (23,3%) ir maistas bei jo gaminimas (21,1%).
Praėjusiais metais tyrimo metu 46% žmonių nurodė, kad socialiniuose tinkluose karantino metu praleidžia daugiau laiko nei anksčiau. Šiemet tokių – 42%. Tuo metu 47% gyventojų socialiniuose tinkluose praleidžiamo laiko kiekio karantinas nepaveikė.
„Abu tyrimai rodo, kad socialiniame gyvenime įvedami apribojimai mus vis labiau prikausto prie kompiuterių ir išmaniųjų ekranų. Pernai socialiniams tinklams skiriamas laikas išaugo dukart, šių metų duomenys rodo, kad gyventojų laikas prie ekranų vis dar nemažėjo, o ir toliau auga. Psichologų teigimu, socialinės medijos kiek užpildo šiuo metu taip trūkstamo gyvo bendravimo alkį, tačiau visiškai jo numalšinti negali“, – pažymi L. Damanskis.
Daugiau skaitykite: „Verslo žinios“