Renata Kežionienė. 5 tendencijos, į kurias turėtų atkreipti dėmesį prekės ženklai
Data: 2021 m. kovo 25 d.
Į naujausias tendencijas svarbu atsižvelgti tiek vystant naujus verslo modelius, paslaugas ir produktus, tiek planuojant įmonės ir prekės ženklo komunikaciją. Tad į kurias pasaulines tendencijas verta atsižvelgti Lietuvos įmonėms?
5 tendencijomis, į kurias turėtų atkreipti dėmesį prekės ženklai dalinasi Renata Kežionienė, Integruotos komunikacijos agentūros INK agency strategė:
1. Nuo pasyvaus tvarumo prie aktyvaus rūpinimosi žeme
2. Gera psichologinė savijauta – aukščiau visko
3. Į kasdienybę veržiasi virtuali realybė
4. Atgal prie lokalumo ir bendruomenių
5. Įvairovė ir įtrauktis tampa norma
Plačiau skaitykite čia