Naujienos

 

„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Data: 2021 m. balandžio 19 d.

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė „Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros“ ir „Pardavimų skatinimo“ kampanijų kategorijose.


Pastarosiose atitinkamai buvo sulaukta ir daugiausiai dalyvių: po 18-a ir 15-a paraiškų.

Daugiausiai konkurso komisijos narių diskusijų sulaukė „Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros“ didelio biudžeto kategorija, kur net po ilgų svarstymų nepavyko išrinkti 2-ų finalininkų, tad joje toliau varžysis 4 stipriausi dalyviai.

 

Iš viso šiemetiniam „Password“ konkursui buvo pateiktos 46-ios paraiškos.

 

Linas Šiautkulis, „Password 2021“ komisijos narys, LiMA vadybos pirmininkas, pabrėžia, kad šių metų „Password“ išskirtinis dėl ypatingų metų Lietuvos rinkodarai, nes be verslo gelbėjimo misijos teko daug labiau pagalvoti ir apie socialinį savo kampanijų bei verslo aspektą.

„Džiugu, kad visose kategorijose turime puikių verslo ir visuomenės mobilizavimo sinergijos pavyzdžių, kurios išties praturtina šių metų konkursą. Kaip ir buvo galima tikėtis, aršiausia kova ir diskusijos vyksta įvaizdžio bei pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijų kategorijose. Ir kaip visada, komisijai tenka didžiausias iššūkis atsispirti efektingumui, ir neleisti pirminiam kūrybinio sprendimo įspūdžiui užgožti po juo slypinčio efektyvumo. Būtent aiškiai pateikto efektyvumo rodiklių daugelyje paraiškų ir trūko, tad turėsime įdomią diskusiją šių kampanijų pristatymų metu“, – viliasi L. Šiautkulis.

 

Daugiau skaitykite Verslo žinios