Nupūsti dulkes nuo įmonės tinklaraščio
Data: 2021 m. balandžio 07 d.
Asmeninių tinklaraščių aukso amžius Lietuvoje praėjo prieš gerus dešimt metų. Iki šiol juos rašo atkakliausi, kurių dar neįveikė pagunda visiškai persikraustyti į socialinius tinklus. Verslo įmonėms taip pat buvo garbės (o gal mados) reikalas pradėti savo svetainėje skiltį, pavadintą „blogu“.
Ar bloginimas mirė? Nebūtinai, nors tendencija problemų sprendimų ieškoti nebe tinklaraščiuose, o „Youtube“ stiprėja. Statistika rodo, kad pasaulyje apie 409 milijonus žmonių kas mėnesį peržiūri daugiau kaip 20 mlrd. tinklaraščių puslapių. Vien tik „Wordpress“ platformoje kas mėnesį paskelbiama apie 70 mln. įrašų ir parašoma 77 milijonai naujų komentarų. Galbūt verta nupūsti nuo savo apleistų tinklaraščių dulkes ir pabandyti gauti iš jų kiek įmanoma daugiau naudos?
Turinio kokybė ir aktualumas klientams, trumpa patraukli antraštė ir dėmesį patraukianti įžanga, SEO, tinklaraščio dizainas ir funkcionalumas yra pagrindiniai veiksniai, kurie daro tinklaraščius matomus, randamus ir skaitomus.
Seno turinio atnaujinimas. Nusprendus atgaivinanti tinklaraštį reiktų pasirūpinti, kad senesni įrašai būtų aktualūs ir pritrauktų skaitytojų: atnaujinti informaciją, įkelti naujų, patrauklių ir kokybiškų iliustracijų, o senosiose tvarkingai sudėti visas žymas bei aprašymus, kurių „prašo“ turinio valdymo sistema. Taip pat patartina peržiūrėti ir atnaujinti nuorodas — nustebsite atradę, kaip dažnai kadaise aktualios nuorodos senuose įrašuose veda į niekur.
Šiuolaikiškas ir prisitaikantis dizainas. Jeigu pastarąjį kartą tinklaraščio šabloną naujinote prieš kelerius metus ar tebenaudojate patį pirmą, bus maloni staigmena atrasti tūkstančius patrauklių, šiuolaikiškų, lengvai įdiegiamų šablonų, tiek nemokamų, tiek vadinamųjų „premium“ už prieinamą kainą, su kuriais galima susikurti naują patraukų tinklaraščio vaizdą. Iš esmės visi nauji svetainių šablonai šiuo metu yra prisitaikantys prie skirtingų įrenginių, o prieš įsigyjant galima išbandyti, kaip šablonas juose realiai veikia ir atrodo.
Niekas neskaitys, jei neras tame vertės. Paprasta taisyklė, kad blogo turinys turėtų būti aktualus ir naudingas ne mums, o mūsų auditorijai. Rašyti tinklaraštį bus lengviau atsakius sau į keletą klausimų: kas rūpi mūsų klientams, su kokiomis problemomis jie susiduria, kaip mes galime padėti jiems šias problemas išspręsti? Vieni įrašai bus randami „Google“ ir skaitomi metų metus, kiti galbūt jau rytoj ar po mėnesio nugrims į užmarštį, tačiau šiandien jie kam nors gali būti naudingi.
Daugiau skaitykite: M360