Metų CMO titulas – „Nord Security“ rinkodaros vadovei T. Sabaliauskienei
Data: 2021 m. birželio 08 d.
Stipriausios metų rinkodaros vadovės titulą „Metų CMO’21“ pelnė „Nord Security“ rinkodaros vadovė Toma Sabaliauskienė, sulaukusi daugumos komisijos narių balsų.
Į šios srities lyderių dešimtuką ji taip pat buvo patekusi ir pernai.
„Toma „Metų CMO 2021“ išrinkta kone vienbalsiai. Jos komandos pasiekti rezultatai – įspūdingi, tačiau renkant vadovą vien statistikos neužteko. Šių metų nugalėtoja paperka savo konkretumu, gebėjimu verslo tikslus derinti su komandiškumu. Ji reprezentuoja tikrumą, kuriame nėra vietos lozungams. To, manau, visiems labiausiai reikėjo ir vis dar reikia pandemijos metu“, – išplatintame pranešime teigia Ornela Ramašauskaitė, LiMA valdybos ir konkurso vertinimo komisijos narė.
Metų CMO rinkimų komisijoje dalyvavęs LiMA valdybos narys, agentūros „Mediapark“ partneris Andrius Kontrimavičius sako, kad šių metų laimėtoja jau ir ankstesniais metais parodė puikius rezultatus, o šiais įrodė, kad rinkodaros vadovas gali būti ne tik profesionalas darbe, tačiau ir vykdyti švietėjišką misiją bei savo pavyzdžiu įkvėpti kitus ir daryti didelę įtaką bendruomenėms.
Konkurso „Metų CMO‘21“ komisija šiemet pirmą kartą papildomai paskelbė 3 nominacijas, skirtas rinkodaros srityje pernai pasižymėjusiems vadovams: už aktyvų tvarumo integravimą marketinge, už komandos sutelkimą ir įgalinimą bei už metų proveržį.
Šiemet į „Metų CMO“ titulą viso pretendavo 33 kandidatai.
Plačiau skaitykite: „Verslo žinios“