LiMA CMO SUMMIT’21 marketingo vadovai diskutavo apie strateginę lyderystę nuolat besikeičiančioje aplinkoje
Data: 2021 m. birželio 08 d.
Penktadienį, birželio 4 d. vykusioje vienintelėje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’21“ tiek pagaliau gyvai susirinkusi, tiek per ekranus konferenciją stebėjusi marketingo profesionalų bendruomenė diskutavo apie marketingo vadovo vaidmenį ir reikalingas kompetencijas naujojoje realybėje. Konferenciją vainikavo apdovanojimų vakaras, kurio metu buvo paskelbtas geriausias praėjusių Metų marketingo vadovas.
„Konferencijos misija – įkvėpti ir stiprinti strateginę marketingo funkciją. Tikime, kad ji sėkminga tik tada, kai yra vedama viso profesinių bei asmeninių kompetencijų spektro - rinkodaros, duomenų analitikos, bendradarbiavimo vystymo, komandinės lyderystės, intuicijos ir drąsos“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.
LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė, pasakodama apie tai, kokios temos aktualios šiandien marketingo vadovams pastebi, kad po pandemijos atsigaunanti ekonomika yra puikus laikas marketingo departamentui stoti į lyderio poziciją ir sustiprinti verslo poziciją. „Tam reikia asmeninio emocinio pasiruošimo, aukščiausių kompetencijų, stiprios komandos ir tarpfunkuncinio bendradarbiavimo“ – pasakoja ji paklausta, kokias temas stengtasi atskleisti sudarant konferencijos programą.
Jau ketvirtą kartą organizuojamą „LiMA CMO SUMMIT” pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitė, praktines sesijas vedė ir sėkmės pavyzdžiais dalinosi daugiau negu 20 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.
Nepaisant to, kad pandemija paralyžiavo daugelį verslų, kai kam praėję metai buvo naujų rinkų užkariavimo laikotarpis. Apie patirtis prekės ženklams žengiant į naujas rinkas kalbėjo patyręs verslo ir viešojo sektoriaus konsultantas, „Atticus Communications“ įkūrėjas ir vadovas Leon Cook.Kaip vadovams suvaldyti skirtingus interesus patarė sertifikuota konsultantė – fasilitatorė Renata Šumskaitė. Savo karjeros posūkiu Iš kūrybininkės į marketingo vadoves dalinsosi „CGATES“ marketingo vadovė Dovilė Filmanavičiūtė.
Žinomas psichiatras, psichoterapeutas, mokslų daktaras ir docentas dr. Eugenijus Laurinaitis kalbėjo apie psichologinės krizės sukeliamas reakcijas, jų galimas pasekmes ir produktyvius jų įveikimo būdus. Patarimais, kaip susitarti ne demonstruojant galios poziciją, o siekiant komandos įgalinimo ir partnerystės bendram tikslui, dalinosi „Sąmoninga lyderystė” įkūrėja Jurgita Gaukštė. O kaip surinkti svajonių komandą dalinosi marketingo strategė ir profesionalė, Metų CMO’20, Raimonda Gudaitė.
Daugiametę patirtį turintys specialistai ir savo sričių žinovai diskutavo apie tai, kiek drąsos reikia marketinge, taip pat svarstė, apie organizacijos reputacijos svarbą.
Apie duomenų jėgą ir marketingo vadovo intuicijos panaudojimą klausimus kėlė ir bandė į juos atsakyti „Caption“, „Vendu.lt“ vadovas Karolis Rimkus. O konferenciją uždarė Vilniaus universiteto profesorius Kristupas Sabolius svarstydamas ar žmogus yra vienintelė mąstanti ir kurianti būtybė.
Konferencijos apdovanojimų vakare paaiškėjo „Metų CMO'21" rinkimų rezultatai. Stipriausios metų marketingo vadovės titulą „Metų CMO’21“ pelnė Nord Security marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė.
„Metų CMO‘21“ konkurso komisija šiemet pirmą kartą papildomai paskelbė 3 nominacijas, skirtas marketingo srityje pernai pasižymėjusiems vadovams:
• Nominacija už aktyvų tvarumo integravimą marketinge skirta AUGA group rinkodaros ir tvarumo vadovui Gediminas Judzentas;
• Nominacija už komandos sutelkimą ir įgalinimą skirta 15min rinkodaros vadovei Rima Olberkyte-Stankus;
• „Metų proveržio“ nominaciją pelnė Šiaulių Bankas rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.
Po konferencijos dalyviai bus laukiami dviejose masterclass sesijose - Dr. Eleonora Šeimienė ir Domantas Gailius iš „KOG instituto” marketingo vadovus kvies peržiūrėti svarbiausius rinkodaros bei komunikacijos rodiklius, o „Future Leadership” inovacijų agentūros įkūrėja Justina Klyvienė skatins vykstančiuse pokyčiuose įžvelgti galimybes inovacijų kūrimui organizacijoje.
Nespėjusius sudalyvauti konferencijoje LiMA CMO SUMMIT'21 , kviečiame įsigyti konferencijos įrašą čia: https://renginiai.lima.lt/index.php/lt/renginiai/1/view1284