INFLUENCERIŲ MARKETINGAS ŠIANDIEN: 5 ĮŽVALGOS IŠ TARPTAUTINĖS KONFERENCIJOS
Data: 2021 m. gegužės 27 d.
„Empatija ir pasitikėjimas dabar svarbesni nei bet kada, todėl žmogišku ryšiu grįsti santykiai tarp prekių ženklų ir nuomonės formuotojų tapo sėkmingo influencerių marketingo pagrindu“, – tokia mintis nuskambėjo neseniai praūžusioje virtualioje tarptautinėje konferencijojeThe Influencer Marketing Show Global. Penkiomis svarbiausiomis savo įžvalgomis iš šio renginio dalinasi agentūros „Influenceriai.lt“ jaunesnioji projektų vadovė Jovita Chlibikaitė.
Nuo pasiūlos raibstant akims, tampa vis sunkiau apsispręsti, tad ir vartotojai paprasčiausiai nebenori rinktis patys. Būtent dėl to nuomonės formuotojai tapo tokie populiarūs bei reikalingi. Influencerių marketingo agentūros „Tailify” atstovas Ian Randolph teigia, jog šiandien tą ilgą ir varginančią pasirinkimo kelionę už mus nueina ne kas kitas, o influenceriai. Jie perfiltruoja visą informaciją, pateikia savo unikalias įžvalgas ir pasiūlo mums tik galutinį sprendimą su mygtuku pirkti. Mums nebereikia kilti nuo sofos, važiuoti į parduotuves ir klaidžioti po ilgiausias produktų lentynas – nuomonės formuotojai tai jau padarė už mus. Padėdami mums sutaupyti savo laiką ir atnešdami geriausius pasirinkimus tiesiai į išmaniųjų ekranus jie ir užsitarnavo dėmesį bei meilę.
Autentiškumas, ilgalaikis santykis ir tinkamas pasirengimas – trys esminiai elementai, vyraujantys influencerių marketingo pasaulyje šiandien. Ateityje jų reikšmė tik dar labiau augs, todėl tiek nuomonės formuotojams, tiek prekių ženklams verta atkreipti dėmesį į naujausias tendencijas ir atsižvelgti kaskart prieš pradedant planuoti savo būsimas kampanijas. Tik stebėdami situaciją aplink jausitės užtikrinti, jog judate tinkama kryptimi ir galėsite tikėtis geriausių rezultatų.
Daugiau skaitykite: „bznstart“