Empatija – naujoji kiekvieno prekės ženklo vertybė Post Covid-19 pasaulyje
Data: 2021 m. gegužės 27 d.
Jeigu norite sukurti gerą prekės ženklo komunikaciją, Jums neužteks tik gero produkto ir vertingo pasiūlymo. Prisiminkite paskutinę savo pirkimo patirtį. Kaip jautėtės, kai įsigijote daiktą ar gavote paslaugą? Kodėl pirkote? Jeigu tai – pakartotinis pirkimas, kodėl neieškojote kitų alternatyvų?
Prekės ženklo paskirtis yra kompleksinė, o komunikacija su auditorija – daugiau nei specifinių klientų segmentų poreikių atliepimas. Viena svarbiausių užduočių, norint pelnyti savo klientų palankumą, yra suprasti tiek juos, tiek tai, kaip jie mato pasaulį savo akimis. Tai vadinama vienu žodžiu – empatija. Šiandien, kai Covid-19 vis dar kausto pasaulį, norint sukurti ilgalaikį ryšį su klientais skaitmeninėje erdvėje, prekės ženklo empatija yra itin svarbi, jei norime palaikyti ryšį su klientais emociniu ir žmogišku lygmeniu.
Nepamirškite, kad apie savo klientus turite galvoti kaip apie žmones kiekviename komunikacijos etape. Elkitės su jais taip, kaip norite, kad elgtųsi su Jumis. Jei nesate tikri, ar Jūsų žinutės yra empatiškos, pagalvokite ar jūsų žinia rezonuoja su kliento gyvenimo įvykiu, tikslu ar problema. Jei galite įlipti į kliento batus ir pagalvoti apie jo viltis, norus ar baimes, tuomet galite rasti būdų, kaip jūsų prekės ženklas galėtų jiems geriau pasitarnauti. Per turinį galite šviesti, linksminti ar įkvėpti bei tapti savo klientams reikalingu, naudingu ir palaikančiu šaltiniu.
Daugiau skaitykite: „M360“