Naujienos

 

Artimiausio dešimtmečio portretas: skaitmeninis pasaulis nustebins dar ne kartą

Data: 2021 m. gegužės 18 d.

Apie požiūrį į skaitmenizacijos procesus versle, skaitmeninės rinkodaros strategiją ir tendencijas kalbėjomės su LOGIN 2021 „Digital“ sesijos, vyksiančios gegužės 25 d., pranešėjais Liudu Rimkumi ir Šarūnu Sakalausku.


Pasak pašnekovų, nemaža dalis skaitmenizacijos procesų, kurie turėjo vykti vėliau, dėl pandemijos įvyko itin staigiai arba sparčiai pasistūmėjo į priekį. „Skaitmenizacija yra neišvengiama tendencija tiek gyvenime, tiek versle, kaip ir tvarumas. Kartais jis gyvenimus keičia pozityviai: palengvina buitį, trina valstybių sienas, sukuria unikalias galimybes verslui, o sykiais sukelia ir negatyvių padarinių, apie kuriuos mažai kalbama. Pavyzdžiui, prarandamos darbo vietos ar situacijos, kai senjorams ypač sunku prisitaikyti, kad visur reikia skaitmeninių įgūdžių. Tai jiems dažnai kelia įtampą", – sako SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus. Jis atskleidžia, kad artimiausią dešimtmetį pats labiausiai laukia, kai ištobulės elektromobiliai, būsime mažiau priklausomi nuo iškastinio kuro, 5G įgalins beveik viską daryti ir dirbti nepriklausomai nuo to, kur žmogus yra.
Trys skaitmeninės rinkodaros tendencijos, į kurias labiausiai šiuo metu turėtų atsižvelgti verslai, įgyvendindami savo rinkodaros strategiją, L. Rimkaus nuomone, yra skaitmeninių pardavimų personalizavimas, duomenų apsauga ir empatiška rinkodara, t. y. psichografinė segmentacija vietoj demografinės.
Kalbant apie netikėtų kanalų rinkodaros strategijoje pasirinkimą, tokia „netikėtumo“ rinkodara toliau populiarės. Geras tokios rinkodaros pavyzdys – Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras per karantiną panaudojo „TikTok“ tinklą, nors tai ir nėra kanalas, kuriame yra jo tikslinė auditorija. Kampanija sulaukė didelio viešumo, projektą nušvietė visa žiniasklaida ir kiti kanalai, kuriuose yra organizacijos tikslinė auditorija.

Daugiau skaitykite: „M360“