Naujienos

 

Verslo iššūkių ir galimybių analizė: Kas svarbu 2021 - aisiais?

Data: 2021 m. gegužės 18 d.

Pandemija veikia ekonominius, technologinius ir socialinius aspektus, taip pat spartina pokyčius, o verslui tampa vis sudėtingiau prie jų prisitaikyti. Mykolas Katkus, „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuotame renginyje „Relaunch, Reload, Reinstall: prognozės verslui ir marketingui 2021“ pristatė galimybes 2021 m. komunikacijai. Išeitys bei rekomendacijos verslui ir prekių ženklams, sugrįžtant į „normalų“ scenarijų, –  kaip verslas turi atliepti pokyčius, įvertinti prekių ženklų paskirtį ir santykį su vartotoju, kokios galimybės ir iššūkiai laukia 2021 metais?

Apibūdindamas 2020-ųjų kontekstą, renginio pranešėjas remiasi įvairiomis temomis ir aspektais. Pranešime įvertinama, kad besitęsianti pandemija kelia baimę ir nerimą, o bendra psichologinė sveikata pablogėjo. Nors vasarą žmonėms pavyko atsipalaiduoti, tačiau nerimas vėl grįžo jai pasibaigus. M. Katkus atkreipia dėmesį, kad praėjusiais metais buvo ryški precedento neturinti tendencija – leisti pinigus. Lietuvos ekonomikos atžvilgiu, praėjusiais metais susitvarkyta puikiai ir išvengta didesnių pasekmių. Pranešėjas prognozuoja, kad viruso pasekmės ir toliau dominuos politikos, ekonomikos ir socialinėje srityse pirmąjį metų pusmetį. Taip pat M. Katkus nubrėžia laiko juostą 2021 metams:  nuovargio žiema, po to bus skiepų sezonas, tada laisvės vasara ir nauja pradžia. Tad kaip į visa tai gali reaguoti verslas? Pasak eksperto, reikėtų identifikuoti trumpalaikes galimybes, tiesiogiai susijusias su pandemija, perdėlioti įmonės pardavimų ir rinkodaros veiksmus, atsižvelgiant į koronaviruso kalendorių. Pasak Mykolo Katkaus, 2021 m. verslui svarbu ne tik peržiūrėti lyderystę ir paskirtį, vėl tampa svarbi vidinė komunikacija, prekių ženklo atnaujinimo ir išgryninimo ciklas. Be to, pranešėjas dalijasi įžvalga, kad „pirmąsyk po 2008 m. krizės verslininkai gali reikalauti iš valdžios palankesnės aplinkos verslui, tačiau toks žingsnis turi sutapti su darbuotojų ir miesto gyventojų interesais bei būti paremtas vertybėmis, paskirtimi ir reputacija“, – mąsto M. Katkus. Reziumuodamas pranešėjas dar kartą akcentuoja, kad 2021 m. verslo komunikacijoje yra svarbu paskirtis bei vidinė komunikacija. 

 

Daugiau skaitykite: „bznstart“