Naujienos

 

SOCIALINĖ KOMERCIJA – NAUJA MADA RINKODAROS PASAULYJE

Data: 2021 m. rugsėjo 21 d.

Dar neseniai vienas pirmų žingsnių kuriant savo verslą buvo elektroninė parduotuvė. Žinoma, dauguma verslų aktyviai reklamuoja savo paslaugas ir socialiniuose tinkluose, kur visada rasite ir nuorodą į elektroninę parduotuvę. Remiantis naujausios rinkodaros mada, šis kelias turi gerokai sutrumpėti. Vis labiau populiarėja socialinė komercija. Savo įžvalgomis dalinasi Olga Lukšys, „Httpool“ Agentūrų vadovė Baltijos šalims.

 

Socialinė komercija – kas tai?

 

Jau pats pavadinimas nukreipia į socialinius tinklus. Tai produktų pardavimo tiesiogiai socialiniuose tinkluose procesas. Klientas tokiuose socialiniuose tinkluose kaip „Facebook“, „Instagram“, „Pinterest“ ir „Twitter“ ne tik atranda produktą, bet jį ir nusiperka tiesiogiai socialinio tinklo platformoje. Visa apsipirkimo patirtis nuo produkto atradimo ir apsisprendimo iki įsigijimo vyksta socialiniuose tinkluose.

 

Didieji socialiniai tinklai jau pasiūlė galimybę kurti parduotuves. JAV socialinė komercija jau dabar užima reikšmingą vietą. 2020 m. pardavimo apimtys socialinių tinklų parduotuvėse išaugo daugiau nei 25 proc. 2021-aisiais dar beveik 13 proc. Šie skaičiai leidžia manyti, kad socialinės komercijos įtaka augs ir ateityje.

 

Daugiau skaitykite BZN Start“