Naujienos

 

RINKODAROS STRATEGIJA IR SOCIALINIŲ TINKLŲ SVARBA: KAS, KAIP IR KODĖL?

Data: 2021 m. spalio 19 d.

Pamirškite strategijas

 

A. Dalikas teigia, kad pastaraisiais metais dažniausiai jo girdimas klausimas buvo, kokią socialinio tinklo „TikTok“ strategiją vertėtų pasirinkti. Pranešėjas šypsosi sakydamas, jog strategijas skirtingiems socialiniams tinklams reikėtų užmiršti visiškai.

 

„Baikite galvoti apie strategijas kanalams. Tai turi būti bendra prekių ženklo, o ne atskiro kanalo strategija. Turite žinoti, ką ir kokiems vartotojams norite pasakyti. Tada pabandykite susidėlioti visą didelį paveikslą, skaidydami jį į skirtingus elementus. Siūlyčiau pirma pasižiūrėti į auditorijas, pagalvoti apie žinutes, po to apie galimas platformas, kurios tam tinkamos ir formatus, kurie jose veikia“, – rekomenduoja pranešėjas. 

 

Kokie ryškiausi skirtumai

 

A. Daliko teigimu, kiekvienas socialinis tinklas turi savitą auditoriją ir specifiką. Jau seniai rinkodaros pasaulyje kalbama, kad „Facebook“ tinklas artėja prie savo egzistavimo pabaigos. Specialistas nusiteikęs kategoriškai – tinklas nemiršta, o tik keičiasi. Svarbu suprasti vykstančius pokyčius, o ne nurašyti platformą. 

 

„Taip, tiesa, kad „Facebook“ platforma sparčiai sensta. Kodėl? Todėl, kad sensta joje užsiregistravę vartotojai, tačiau tai nėra blogai. Jeigu jums reikia jaunesnės auditorijos, turite „Instagram“ ar „TikTok“. Tikėtina, kad ilgainiui ir jie pasens, bet tai nėra kažkas negatyvaus. Tiesiog tai yra neišvengiami pokyčiai ir mums, kaip rinkodaros specialistams, reikia prie jų prisitaikyti, suprantant, kaip pasikeitė socialinių tinklų auditorija. 

 

Todėl pranešėjas primygtinai rekomenduoja užsiregistruoti „TikTok“ platformoje. 

„Galite nebūti joje nuolat, galite kol kas nekurti turinio, bet turite stebėti, kas ten vyksta. Ten veikia jaunoji karta, visai kitaip veikia paties socialinio tinklo algoritmai, kitokia prieiga prie vartotojo. Kol kas „TikTok“ reklamų prieigos Lietuvoje nėra sukūręs, tačiau tuomet, kai ši jauna karta taps jūsų tiksline auditorija, o jūs jau kurį laiką būsite juos stebėjęs šiame socialiniame tinkle, žinosite, kas ir kaip veikia. Tik taip suprasite, kokiame kontekste ir sraute suksis bei konkuruos jūsų reklamos“, – pradėti ruoštis ir stebėti tendencijas siūlo Aidis.

 

Visą straipsnį skaitykite BZN Start