Naujienos

 

Renata Kežionienė. 5 tendencijos, į kurias turėtų atkreipti dėmesį prekės ženklai

Data: 2021 m. kovo 25 d.

Į naujausias tendencijas svarbu atsižvelgti tiek vystant naujus verslo modelius, paslaugas ir produktus, tiek planuojant įmonės ir prekės ženklo komunikaciją. Tad į kurias pasaulines tendencijas verta atsižvelgti Lietuvos įmonėms?

 

5 tendencijomis, į kurias turėtų atkreipti dėmesį prekės ženklai dalinasi Renata Kežionienė, Integruotos komunikacijos agentūros INK agency strategė:

 

1. Nuo pasyvaus tvarumo prie aktyvaus rūpinimosi žeme

2. Gera psichologinė savijauta – aukščiau visko

3. Į kasdienybę veržiasi virtuali realybė

4. Atgal prie lokalumo ir bendruomenių

5. Įvairovė ir įtrauktis tampa norma

 

Plačiau skaitykite čia