Prekybininkų dėmesio centre - lojalumo kortelės
Data: 2021 m. spalio 06 d.
Eleonora Šeimienė, KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto vadovė, pabrėžia, kad neužtenka tik pristatyti tokią programą, reikia ir nuolatos ją viešinti, palaikyti ją aktualią, formuoti žmonių įpročius, skatinti kuo dažniau pasinaudoti lojalumo programa.
„Bet kuriam mažmeninės prekybos tinklui – tai didelių investicijų ir specifinių žinių reikalaujantis žingsnis“, – teigia E. Šeimienė.
Ji priduria, kad iš KOG instituto mažmeninės prekybos srityje atliekamų tyrimų mato, kad „Maxima“ turi stipriausią ir geriausiai Lietuvoje atpažįstamą lojalumo programą „Ačiū“: paprašyti spontaniškai įvardyti geriausią lojalumo programą (kai klausimas užduodamas be pasirinkimo variantų) – 57% Lietuvos gyventojų įvardija „Maximos“ lojalumo programą, 10% – „Norfos“, 8% – „Rimi“, 6% – „Iki“.
Tyrimai rodo, kad vartotojai gerai žino prekybos centrų turimas lojalumo korteles: „Rimi“ kortelių žinomumas siekia 94%, „Iki“ – 99%, 100% rodiklį yra pasiekusios „Maxima“ ir „Norfa“.
Šį rudenį mobiliąją lojalumo programėlę „Lidl Plus“ šalyje pristatė ir „Lidl Lietuva“, o kartu startavo ir su kitų prekybos tinklų Lietuvoje labai dažnai pasitelkiamu rinkodaros sprendimu – akcija, orientuota į vaikus.
Visą straipsnį skaitykite: Verslo žinios