Naujienos

 

„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai

Data: 2021 m. kovo 01 d.

Jau aštuonioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje „Password 2021“ balandžio 29-30 d.

 

Kaip ir ankstesniais metais, „Password“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

 

Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2020 m. Jei kampanija baigėsi 2019 m., bet jos efektą įrodantys tyrimai bei duomenys buvo gauti tik 2020 m., tokia kampanija taip pat gali dalyvauti.

 

Įmonės, prekės ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki kovo 15 d. vakaro.

 

Pasikeitimų metai

 

Kasmetis „Password“ konkursas – proga įmonių rinkodaros skyriams parodyti tai, ką nuveikė per metus, pasidalyti sėkmingiausiais bei efektyviausiais įgyvendintais projektais.

 

„Pandemijos metai daugeliui įmonių atnešė ryškių pasikeitimų: tiek kalbant apie kryptį, tiek apie patį žingsnio dydį. Keitėsi įmonių tikslų ir ambicijų vektoriai. Verslui teko greitai keistis, priimti tinkamus sprendimus ir juos įgyvendinti, savo ruožtu rinkodaros komandoms čia tikrai atiteko nemažai iššūkių. Dar viena ryški praėjusių metų tema – neplanuotų inovacijų šuolis. Girdėjome ir matėme įmonių pavyzdžius, kurios pakeitė kryptį, pasiūlė visai naujus produktus ar paslaugas ir taip laimėjo, išnaudodamos naujas atsivėrusias galimybes. Būtent tokių kampanijų pavyzdžius labiausiai ir norėtųsi matyti konkurse“, – viliasi A. Kazlauskienė.

 

Pandemijos pamokos

 

Rūta Gaudiešienė, konsultacijų įmonės „Civitta“ partnerė, „Password“ komisijos narė, pastebi išaugusius įmonių reputacijos, klientų pasitenkinimo, pozityvesnio vertinimo rodiklius.

„Tai išaugusi empatija, atlaidumas, bendruomeniškumas. Matome akivaizdžiai priešingą situaciją nei per 2008 m. krizę, kai verslui svarbiausia buvo tik pačiam išgyventi. Pandemija suvienijo verslus, daug labiau buvo akcentuojama reputacijos ir tarpusavio palaikymo svarba. Labai noriu tikėti, kad tai ne atsitiktiniai svyravimai duomenyse, bet nauja santykių kokybė, branda, už kurią galime padėkoti pandemijai“, – pažymi R. Gaudiešienė.

 

Keturi parametrai

 

Įvertinusi paraiškas, komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2021“ balandžio 29–30 d.

 

Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).

 

Daugiau skaitykite: verslo žinios