„LiMA Day Klaipėda‘21“: kaip marketingas padeda verslui augti
Data: 2021 m. birželio 16 d.
Jau šį ketvirtadienį, birželio 17 dieną, Klaipėdos „Kultūros fabrike“ ir internetu vyks verslo ir marketingo konferencija „LiMA DAY KLAIPĖDA‘21“, kurioje savo patirtimi dalinsis 15 profesionalų iš Lietuvos. Šių metų konferencijos pagrindinė tema – marketingas verslo augimui, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Pasak Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorės Alvydės Palaimaitės, besikeičiančioje aplinkoje marketingo departamentas įvairiose įmonėse vis dažniau užima strategiškai svarbią rolę organizacijos valdymui, vartotojų patirties gerinimui ir viso verslo augimui. „Norint atitikti klientų lūkesčius, reikia efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius bei sėkmingai valdyti prekės ženklus. Tik strateginis požiūris į produktą, klientą ir verslo augimą bei bendradarbiavimas gali užtikrinti tvarų verslo augimą. Būtent tai lėmė šių metų konferencijos temą“, – teigia A. Palaimaitė.
Konferencijoje kiekvienais metais dalyvauja daugiau nei 300 marketingo, komunikacijos, pardavimų, specialistų ir vadovų, verslo sektoriaus atstovų ir kitų už verslo plėtrą atsakingų profesionalų.
Po metų pertraukos konferencijos organizatoriai kvies verslo bendruomenę susitikti gyvai. Renginys vyks laikantis Nacionalinio visuomenės sveikatos centro, LR Vyriausybės nurodymų ir rekomendacijų. Renginyje dalyvauti gyvai bus galima tik turint birželio 17 d. galiojantį galimybių pasą.
Konferencija taip pat bus transliuojama internetu. LiMA nariams dalyvavimas internetu – nemokamas.
Daugiau skaitykite: „M360“