Naujienos

 

Išrinko mylimiausius prekės ženklus Baltijos šalyse

Data: 2021 m. rugsėjo 29 d.

„Pirmą kartą renkantis mėgstamiausius prekės ženklus visose trijose Baltijos šalyse svarbiausiais faktoriais tapo žmogiškumas, geri darbai ir socialinė atsakomybė – tai buvo svarbiau už unikalumą, kokybę, ekologiškumą ir pelningumą. Tai patvirtina, kad gyvenant staigių pokyčių laikais, entrepreneriams svarbu ne tik prisitaikyti prie naujų situacijų ir eksperimentuoti, bet taip pat palaikyti ir skatinti teigiamus pokyčius visuomenėje“, – pabrėžė Andris Rubīns, „Nord DDB“, vienos iš „Baltic Brand Top“ organizatorių generalinis direktorius.

 

„Swedbank“ buvo pripažintas labiausiai į žmones orientuotu prekės ženklu Baltijos šalyse: antrą vietą pagal tai užėmė „Tv3“, trečią – „Rimi“. Lietuvoje šioje kategorijoje geriausiu išrinktas LRT, Estijoje – nacionalinis transliuotojas ETV, Latvijoje – „ Latvijas valsts meži“ (liet. Latvijos valstybiniai miškai).

Žaliausių prekės ženklų kategorijoje Baltijos šalyse paskelbtas „H&M“, antroje vietoje buvo „Neste“, trečioje – „Lidl“. Lietuvoje žaliausiu prekės ženklu paskelbtas „Lietuvos geležinkeliai“, Estijoje – „ Orto/Puhas Loodus“ (plaukų ir kūno priežiūros priemonių prekės ženklas), Latvijoje – Latvijos valstybiniai miškai.

 

Greičiausiai augantis prekės ženklas Baltijos šalyse – „Bolt Food“, kurį seka antrą ir trečią vietą pasidalinusios DPD ir „Wolt“. Lietuvoje greičiausiai augantis prekės ženklas – „Bolt Food“, Estijoje – „Rimi“, Latvijoje – DPD.

 

Mylimiausiu žiniasklaidos prekės ženklu Baltijos šalyse išrinktas „Delfi“, antrą vietą užėmė „Tv3“. Lietuvoje mylimiausias žiniasklaidos prekės ženklas – LRT, Latvijoje – Delfi, Estijoje – ETV.

 

Mylimiausiu maisto gamintojų prekės ženklu Baltijos šalyse išrinktas „Kārums“, paskui kurį seka „Džiugas“ ir saldumynų gamintojas „Laima“. Lietuvoje mėgstamiausiu maisto gamintojų prekės ženklu išrinktas „Vytautas“, Latvijoje – „Kārums“, Estijoje – „Kalev“.

 

Unikaliausiu prekės ženklu Baltijos šalyse buvo paskelbtas „Apple“, po jo rikiuojasi „Porsche“ ir „Raffaello“. Lietuviai unikaliausiu laiko „Porsche“, Estijoje ši pozicija atiteko „ Vana Tallinn“, Latvijoje – Rīgas Melnais Balzams.

 

Mėgstamiausių Baltijos šalyse prekės ženklų reitinge aukščiausiai pakilęs naujokas buvo „Netflix“, kurį seka „Magnum“ ir „Pringles“. Lietuvoje mėgstamiausiu debiutantu tapo „Ignitis“, Estijoje – „Telia TV“, Latvijoje – „ E.Gulbja Laboratorija“.

 

Visus laimėtojus galite rasti čia.

 

Mėgstamiausi prekės ženklai Baltijos šalyse buvo renkami 10 kartą, o Latvijoje šie rinkimai organizuojami jau 17 metų.

 

Straipsnis iš: „M360“