Išdalinti „Balticbest“ apdovanojimai
Data: 2021 m. rugpjūčio 30 d.
Baltijos šalių kūrybiškumo festivalis „Balticbest“ vakar, rugpjūčio 25 d., paskelbė šių metų nugalėtojus. Šįkart į Lietuvą parkeliaus 9 aukso, sidabro ir bronzos prizai.
Dizaino/grafinio dizaino meistrystės kategorijoje auksas atiteko agentūrai „Folk“ už identiteto sukūrimą nekilnojamojo turto vystytojui „Homa“.
Agentūrai „Marios“ šioje kategorijoje skirta bronza už Vilniaus muziejaus prekės ženklo kūrimą.
Dizaino/pakuotės dizaino meistrystės kategorijoje sidabras skirtas „ Étiquette“ už vienetinio leidimo „ Lithuanian Vodka“ pakuotę „100 000 Dukes“.
Reklamos/Prekės ženklo kūrimo TV reklamoje kategorijoje sidabru įvertinta „Not Perfect Vilnius“ už „Lidl“ kampaniją „Jokių klausimų dėl šviežumo!“
Reklamos/Prekės ženklo kūrimo reklamoje spaudoje kategorijoje sidabras skirtas „Bechtle & Milzarajs“ už „Wolt“ kurtą kampaniją „Home Fashion“ (liet. Namų mada). Tai pačiai agentūrai bronza skirta už Lietuvos nacionaliniam muziejui kurtą kampaniją „New Look“ (liet. Nauja išvaizda“).
Reklamos/Prekės ženklo kūrimo integruota reklama kategorijoje auksas skirtas agentūrai „Marios“ už „Kaunas-Europos kultūros sostinė 2022“ skirtą kampaniją „Mes užaugome!“. Bronza skirta „Bechtle & Milzarajs“ už Lietuvos nacionaliniam muziejui kurtą kampaniją „New Look“ (liet. Nauja išvaizda“).
Turinio/renginių komunikacijos kategorijoje sidabras skirtas „Folk“ už kartu su Vilniaus savivaldybe ir „Go Vilnius“ kurtą kampaniją „Atostogos Vilniuje“.
Daugiau skaitykite „M360“