Drąsa rinkodaroje: kaip ją pažadinti ir kokių ribų neperžengti
Data: 2021 m. liepos 15 d.
Niekas nekalba apie standartines, neišsiskiriančias iš kitų reklamas ir rinkodaros kampanijas. Nori būti pastebėtas – turi išdrįsti būti kitoks. Bet kaip tai padaryti? Kaip ne tik atrasti savyje drąsos, bet ir įtikinti drąsiais sprendimais kitus? O galbūt to ne visada reikia? Juk drąsa visada reiškia ir padidintą riziką. Apie visa tai konferencijoje „LiMA CMO Summit“ diskutavo Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekės ženklo vadovė, Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ rinkodaros vadovas ir Mantas Velykis, „Clinic212“ grupės kūrybos ir strategijos vadovas. Diskusiją moderavo Andrius Milinavičius, „Baltic Sandbox“ verslo ir plėtros vadovas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys.
Skaitykite daugiau „M360“