LiMA žiniasklaidoje

 

Turinio marketingo tendencijos jubiliejinėje „LiMA DAY’24“ konferencijoje

Data: 2024 m. gegužės 7 d.

Jau šių metų gegužės 17 d. Klaipėdoje ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’24: TURINIO MARKETINGAS“. Marketingo profesionalai papasakos, kaip prekių ženklams atkreipti auditorijos dėmesį ir kurti įtraukų turinį soc. tinkluose, kokie efektyviausi formatai yra šiuo metu kokius rodiklius stebėti matuojant komunikacijos sėkmę ir dar daugiau, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Įtraukiantis turinys skatina didesnį prekės ženklo žinomumą, padeda kurti glaudesnį ryšį su klientais, stiprina lojalumą ir atneša geresnius verslo rezultatus, todėl šiais metais konferenciją dedikuojame turinio marketingo temai“, – dalyvauti kviečia LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Konferenciją atidarys „Lighthouse Neuromarketing Lab“ bendraįkūrėja bei LiMA Klaipėdos skyriaus tarybos pirmininkė Indrė Razdauskaitė-Venskė, pasakodama, kaip pažinti vartotojus AI (liet. DI) amžiuje. Į klausimą, kaip tapti trendsetter’iu bei iš kur semtis įkvėpimo, atsakys „Truth“ projektų vadovė Vaiva Savickė. „Swedbank Lietuva“ socialinių tinklų ekspertas Tomas Šilingis papasakos, kaip kurti įtraukų turinį Instagram’e. „Superyou“ agentūros vadovai Mindaugas Lataitis ir Gintarė Surgutanovienė atsakys, ar influenceriai yra augantis, ar mirštantis kanalas.

Temą „The BABY BOSS: tik filmas ar nauja realybė?“ pristatys prekės ženklo „Kakė Makė“ vadovė Sandra Kalėdienė. „Why AI“ analitikas Rokas Stankevičius papasakos apie automatizacijos sistemas, kurios padeda optimizuoti įvairias užduotis turinio rinkodaros srityje. „LiMA DAY’24: TURINIO MARKETINGAS“ konferenciją uždarys „Comms on duty“ įkūrėja Laura Dabulytė, atsakydama, kaip pasiekti norimą vartotoją, kaip sutaupyti, tačiau vis vien būti matomu bei koks turinys yra laikomas sėkmingu.

Konferencija „LiMA DAY’24: TURINIO MARKETINGAS“ vyks gegužės 17 d. gyvai Klaipėdos kultūros fabrike ir internetu.

Plačiau skaitykite čia