Renka stipriausią Metų rinkodaros vadovą
Data: 2021 m. balandžio 1 d.
Lietuvos marketingo asociacija LiMA skelbia rinkodaros vadovo rinkimus – „Metų CMO 2021“.
Rinkodaros vadovai, norintys dalyvauti rinkimuose, gali pildyti konkurso dalyvio paraišką iki balandžio 19 d. Pretendentus gali rekomenduoti ir kolegos.
Finalinis dešimtukas „CMO 2021“ bus paskelbtas šiemetinėje „Verslo žinių“ „Password 2021“ konferencijoje, konkurso nugalėtojas – gegužę „LiMA CMO Summit’21“.
„Iššūkiai, kuriuos 2020-aisiais teko ir vis dar tenka spręsti verslui, neturi precedento. Rinkodaros vadovo vaidmuo šiuo laikotarpiu tapo dar svarbesnis. Sėkmingi, įkvepiantys rinkodaros sprendimai, veiksmai ir pavyzdžiai aktualūs kaip niekada“, – išplatintame pranešime cituojamas Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ direktorius.
Pasak Raimondos Gudaitės, pernai „Metų CMO“ titulą iškovojusios „Topo Grupės“ rinkodaros vadovės, pandemijos metais, rinkodaros vadovai turėjo išskirtines galimybes dar labiau sustiprinti savo vaidmenį įmonėse ir organizacijose, siūlyti bei diegti projektus ir iniciatyvas, drąsiai imtis atsakomybės.
R. Gudaitė, VŽ kalbėdama apie 2021-uosius, metų sandūroje teigė, kad jie bus kūrybingų, drąsių, nebijančių klysti ir rizikuoti verslų, žmonių, laisvų ir naujų idėjų metai.
„Ir šiemet daugiausia laimės greiti ir gebantys prisitaikyti, išnaudoti nišas, susikurti galimybes. Manau, pamatysime daug naujų veidų, verslų, produktų ir prekių ženklų. Kaita bus didelė, o kovą dėl vartotojo laimės greičiausiai besikeičiantys. Dideliu iššūkiu metų pradžioje taps kainų ir nuolaidų komunikacija. Matome vis agresyvėjančią konkurenciją kainų mažinimu, o toliau tęsiantis kovai dėl mažesnės prekės kainos, didesnių nuolaidų verslai gali įkliūti į nesibaigiantį ratą, iš kurio jau buvo pradėta gana sėkmingai lipti lauk“, – pastebi R. Gudaitė.
Daugiau skaitykite čia.