LiMA žiniasklaidoje

 

Paskelbtas stipriausių Lietuvos marketingo vadovų dešimtukas

Data: 2023 m. gegužės 5 d.

Šalies marketingo profesionalų bendruomenę vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau devintąjį kartą renka Metų marketingo vadovą(-ę). Konferencijoje „Password 2023“ paskelbti dešimt stipriausių Lietuvos Metų marketingo vadovų, kurie pretenduoja pelnyti „Metų CMO‘23“ titulą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

Į finalinį dešimtuką (pagal abėcėlę) pateko Gražvydas Kaminskas, „NFQ Technologies“ ir Valantic LT“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas, Irmantas Matilionis, „Delfi“ marketingo skyriaus vadovas, Jolita Mažeikienė, Inovacijų agentūros rinkodaros ir komunikacijos vadovė, Kristina Mažeikytė „Lidl Lietuva“ marketingo vadovė, Evaldas Mockus, „Omnisend“ marketingo vadovas, Paulius Pocius, „Šiaulių banko grupės“ pardavimų, rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius, Rūta Putnikienė, LRT komunikacijos ir rinkodaros departamento vadovė, Laura Vaišnorė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto marketingo vadovė, Giedrė Vilkė, „PHH Group“ marketingo vadovė ir Ąžuolas Zubkonis, „Swedbank“ pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius.

 

„Džiaugiamės, kad šiais metais „Metų CMO‘23“ rinkimuose sulaukėme net 37 stiprių marketingo vadovų paraiškų, todėl komisijai teko išties sudėtinga užduotis iš jų išrinkti dešimtuką. Kandidatai buvo vertinami dviem aspektais – marketingo vadovo lyderyste ir vadovaujamo departamento efektyvumu 2022-aisiais“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos vadovė Alvydė Palaimaitė.

 

Rinkimų komisijos narė, „Metų CMO’20“ Raimonda Gudaitė tikina, jog šių metų komisijos atrinktas stipriausių Lietuvos marketingo vadovų dešimtukas pasižymi tvirtu marketingo strategijos įgyvendinimu ir lyderyste organizacijoje bei atsakomybe prieš vartotoją.

 

„Metų CMO’23“ finalininkai savo stipriomis lyderio savybėmis augina marketingo komandas, kurdami vertę visai organizacijai. Džiaugiuosi, jog ne tik verslo, bet taip pat ir valstybės bei švietimo organizacijos yra tarp stipriausiųjų – tai rodo marketingo strategijos ir profesijos svarbą visuose sektoriuose“, – sako R. Gudaitė.

 

„Kandidatų pasidalinimai apie tai, kaip jie profesiškai tobulėja, kaip bendrauja ir bendradarbiauja su savo vadovu, galiausiai - kaip įgalina savo komandas veikti buvo ypač vertingi komisijos nariams. Tai padėjo komisijai ir daug geriau suprasti apie strateginio marketingo vietą kandidato organizacijoje ir CMO, kaip stratego rolę“, – pastebi „Metų CMO‘23“ komisijos bei LiMA valdybos narys, marketingo strategas Giedrius Juozapavičius.

 

Metų marketingo vadovas (-ė) bus paskelbtas gegužės 25 d. vyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT‘23“.

Skaitykite daugiau čia