LiMA žiniasklaidoje

 

Tomas Ramanauskas: sumokėsiu, tik nerodykite reklamos

Data: 2019 m. gruodžio 6 d.

Nors reklama, regis, per visą istoriją buvo kažkur šalia žmogaus, dabar vis intensyviau bandoma nuo jos pabėgti. Reklamos kūrėjas, agentūros „New!“ partneris Tomas Ramanauskas konferencijoje „LiMA Day Lietuva 2019“ ragino reklamos lauko dalyvius pagalvoti apie tai, kaip reikės elgtis, kai vartotojai savo pinigais prabalsuos už tai, kad reklamos jie jau nebenori matyti.

 

Ar gali būti, kad kokybiškas turinys bėga nuo reklamos, vengia jos lyg raupų, o gal net jau nuo jos yra pabėgęs? „Juk visas kokybiškiausias turinys, kurį įliejame į save, faktiškai yra be reklamos“, – savo pranešime pastebėjo T. Ramanauskas, prisipažindamas, kad tokias mintis jam sužadino perskaitytas „The New York Times Magazine“ straipsnis apie tai, kad internetas visgi mums pavyko ne taip, kaip tikėjomės.

 

„Pradžioje mums buvo žadėta, kad internetas visada bus nemokamas. Pasirodo, tai yra vis didesnis melas ir blėstanti iliuzija“, – kalbėjo jis.

 

Be abejo, reklamos atsiradimas nėra tapatus interneto gimimui. T. Ramanauskas, trumpai perbėgęs reklamos istoriją, priminė, kad reklama visada buvo šalia žmogaus, kai tik jis norėjo ką nors pranešti – kinų poezijoje saldainių pardavimai buvo skatinami eilėraščiais, lauko reklama egzistavo iškalto akmens pavidalu, o Viduramžiais aikštėse pranešėjai šaukdavo, kada kur kokia ragana bus deginama.

 

„Be abejo, reklama tiesiog sužydėjo su Gutenbergu, kai mes pradėjome spausdinti dalykus. Pirmoji atspausdinta knyga, Biblija, mano požiūriu, reklamavo konkrečią religiją. Mes visi žinome, kuo tai baigėsi. Labai sėkminga reklama“, – šypsojosi jis.

 

Plačiau skaitykite Delfi.lt