LiMA žiniasklaidoje

 

[Verslo žinios] Įdomūs sprendimai labiau pastebimi

Data: 2015 m. sausio 7 d.

Lietuvos marketingo asociacijos LiMA ir „Verslo žinių“ atlikta rinkodaros specialistų apklausa rodo, kad tarp labiausiai įsiminusių ir pastebėtų kampanijų 2014 m. – didžiųjų reklamos užsakovų projektai, tačiau neliko nepastebėti ir originalūs, netikėti, netradiciniai rinkodaros sprendimai.

 

Apklaustieji dažniausiai minėjo „Dainuojančios „Maximos“ klipą (vaizdo klipų gamybos bendrovė „Noir Production“), taip pat įvairias „Maximos“ (agentūra „Not Perfect | Y&R“), „Iki“ reklamas (agentūra „Milk“), „Ežio“ (agentūra „New!“), „Narvesen“ (agentūra „McCann Vilnius“), „Vytauto“ (agentūra „Superior“), „Velomaratono“ (agentūra „McCann Vilnius“) ir e. parduotuvės „Rde.lt“ klipus (kuria patys).

 

Ieva Naujalytė, LiMA valdybos narė ir viešųjų ryšių agentūros „Ad verum“ vadovė, komentuodama atliktą apklausą, teigia, kad labiausiai pastebėtos reklamos kampanijos 2014 m. nebūtinai buvo originalios ir niekur anksčiau nematytos, bet visas jas vienijo gera emocija.

 

„Apie bendrą „Maximos“ ir „Vilnius City Operos“ projektą tarp rinkodaros specialistų buvo nemažai diskusijų, esą ši idėja ne nauja, daug kartų prieš keletą metų matyta užsienyje. Tačiau nors jie ir pasitelkė seną idėją, gražiai ją pritaikė Lietuvos rinkai ir parodė, jog nebūtina būti labai kūrybingam, kad būtum sėkmingas, ryškus ir pastebėtas“, – kalba p. Naujalytė.

Skaitykite plačiau